کد خبر : 1667122 | 18 بهمن 1398 ساعت 15:26 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

توهین جدید گرت بیل به رئال و هواداران

هواداران رئال باور نمی کردند که گرت بیل شب گذشته از دقیقه 80 اقدام به ترک ورزشگاه برنابئو کند.

توهین جدید گرت بیل به رئال و هواداران

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، گرت بیل برای چهارمین بازی متوالی در فهرست 18 نفره رئال حضور نداشت. ستاره ولزی برای بازی حساس شب گذشته مقابل سوسیداد در یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری مورد اعتماد زیدان قرار نگرفت و بازی را از روی سکوهای برنابئو دنبال کرد. 

 

 

1457445

 

 

بازی تا دقیقه 80 با برتری 4-1 سوسیداد پیگیری می‌شد که گرت بیل از جای خود بلند شد و ورزشگاه را ترک کرد؛ آن هم در شرایطی که رئال برای جبران به آب‌وآتش می‌زند و هوادارانِ حاضر در ورزشگاه نیز به بازگشت امیدوار بودند. بیل در حال خروج از ورزشگاه بود که متوجه شد رودریگو گل دوم را به ثمر رسانده، ولی حاضر به برگشتن نشد. رئال دقیقه 92 گل سوم را هم زد و هرچه تلاش کرد نتوانست کار را به تساوی بکشاند.

خروج بیل از ورزشگاه در حالی که رئال از چپ و راست حمله می‌کرد، بار دیگر نشان داد که ارتباط او با رئال از مدت‌ها پیش قطع شده و او تنها برای رعایت قوانین در ورزشگاه حاضر می‌شود. بازیکنان سکونشین موظفند تا دقیقه 80 در ورزشگاه بمانند.

بیل در بازی رئال مادرید برابر بتیس نیز که بدون گل تمام شد از دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کرد؛ در حالی که کهکشانی‌ها برای زدن گل برتری به آب و آتش زده بودند. برخی معتقدند این آخرین فصل حضور بیل در رئال است و زیدان قصد ندارد در ادامه بازی‌ها به وی میدان بدهد.

 

 

1457446

دیدگاه‌ها