کد خبر : 1667125 | 18 بهمن 1398 ساعت 16:50 | 76K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش، کلوپ و آگوئرو بهترین‌های ژانویه

سوپرگل علی جهان؛ بهترین گل ماه لیگ جزیره (عکس)

علیرضا جهانبخش؛ یورگن کلوپ و سرخیو آگوئرو عناوین بهترین گل، بهترین مربی و بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ جزیره را از آن خود کردند.

سوپرگل علی جهان؛ بهترین گل ماه لیگ جزیره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برایتون روز یکم ژانویه مقابل چلسی به میدان رفت و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف عقب بود، با سوپرگل علیرضا جهانبخش و ضربه برگردان او کار را به تساوی کشاند. این بهترین شروع ممکن برای ملی‌پوش ایرانی برایتون در سال میلادی جدید بود.

گل جهانبخش به چلسی بهترین گل ماه ژانویه لیگ برتر شد. گلی که پیش از این جایزه بهترین گل باشگاه برایتون را هم کسب کرده بود. همچنین عملکرد درخشان او در همین بازی یک جایزه ویژه از سوی باشگاه برایتون برایش به ارمغان داشت و او دومین خودروی پورشه را در دومین ماه متوالی دریافت کرد.

 

 

1476543

 

1471828

 

 

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در ماه ژانویه عملکرد فوق‌العاده ای داشت. او توانست پنج گل برای تیمش به ثمر برساند - از جمله یک هت‌تریک برابر استون‌ویلا - و یک پاس گل نیز داد. آگوئرو توانست رکورد هت‌تریک را در تاریخ لیگ برتر از آن خود کند. 12 هت تریک به نام آگوئرو به ثبت رسیده و بدین ترتیب وی از آلن شیرر فاصله گرفته است.

آگوئرو همچنین برای هفتمین بار است که عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود می کند و این هم در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

 

 

1476510

 

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول هم عنوان بهترین مربی ماه ژانویه لیگ برتر را به خود اختصاص داد. لیورپول با هدایت او توانست در این ماه تیم های شفیلد یونایتد، تاتنهام، منچستریونایتد، وولورهمپتون و ساوتهمپتون را مغلوب کند. قرمزها با کسب 73 امتیاز از 25 بازی صدرنشین بلامنازغ لیگ هستند و تقریبا قهرمانی این تیم را باید مسجل دانست. کلوپ 5 بار در فصل جاری (به غیر از ماه اکتبر) عنوان بهترین مربی را از آن خود کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها