کد خبر : 1667154 | 18 بهمن 1398 ساعت 17:29 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل 12 گله پیکان – ماشین سازی در لیگ نوزدهم

تقابل رفت و برگشت دو تیم پیکان و ماشین سازی با ثبات 12 گل یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این فصل را رقم زده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی در شرایطی که در خانه به دنبال جبران شکست شش گله در بازی رفت بود، در نهایت نتوانست از اندوخته دو گله خود محافظت کند و این شاگردان عبدالله ویسی بودند که با کامبک بزرگ خود با تساوی از این بازی خارج شدند.


دیدار رفت دو تیم با یک نمایش پرگل و پرهیجان با نتیجه 6-2 به سود پیکان خاتمه یافته بود. دیداری که در آن روی نیمکت پیکان حسین فرکی حضور داشت و روی نیمکت ماشین سازی نیز رسول خطیبی نشسته بود. در بازی برگشت اما هر دو تیم تغییرات عظیمی روی نیمکت خود داشتند و ویسی سرمربیگری پیکان را برعهده گرفته بود و احد شیخ لاری نیز هدایت ماشین‌سازی را بر عهده داشت.

 

1476563

 


ماشین سازی موفق شده بود در نیمه اول با یک گل پیروز راهی رختکن شود تا برای برد در این بازی امیدوارانه کار را دنبال کند. گل دوم این تیم توسط آل کثیر آنها را کاملا به کسب نتیجه امیدوار کرده بود اما پیکانی‌ها در لحظات پایانی بازی با یک بازگشت فوق العاده شرایط را به تساوی کشاندند تا دست پر از این دیدار خارج شوند.


با توجه به هشت گلی که دو تیم در بازی رفت از خود به جا گذاشتند و چهار گل در دیدار برگشت، تقابل رفت و برگشت دو تیم با 12 گل جزو پرگل‌های بازی‌های این فصل محسوب می‌شود.

 

دیدگاه‌ها