کد خبر : 1667164 | 18 بهمن 1398 ساعت 18:04 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم ماشین سازی:

ناجوانمردانه بازی می کردیم پیروز می شدیم

مربی ماشین سازان پس از تساوی در دیدار برابر پیکان به نشست خبری آمد تا درباره بازی به صحبت بپردازد.

ناجوانمردانه بازی می کردیم پیروز می شدیم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا باغ آبادی پس از از دست دادن پیروزی توسط ماشین سازان به میان خبرنگاران در نشست مطبوعاتی آمد تا به صحبت درباره بازی بپردازد. او حرف های خود را این گونه آغاز کرد: من واقعا نمی دانم دیگر باید چه بگویم. ما دو بازی است که به طور جدی از داوری ضربه می خوریم و کاری هم نمی توانیم بکنیم جز اینکه آنها را به خدا واگذار کنیم. صحنه های داوری این دیدار را هرکسی ببیند به ما حق می دهد. امیدوارم آقای ممبینی هم صحنه های مشکوک این بازی را ببیند و کارشناسی کند و به ما پاسخ بدهد.

 

او ادامه داد: ما با این بضاعت و با این وضعیت و با این تعداد بازیکن کم، بازی های خود را به سختی برگزار می کنیم اما در پایان می بینیم که این اتفاقات علیه تیم ما می افتد. ما به چه طریق باید بازی کنیم؟ در گل اول که بابک مرادی آن را به ثمر رساند داور اعلام خطا کرد! در دقیقه 22 آل کثیر را گرفتند اما داور آن را پنالتی نگرفت. در گل اولی که آنها به ثمر رساندند ببینید، خطایی روی بازیکن ما اتفاق افتاد اما داور آن را خطا نگرفت و همان توپ به کرنر رفت و در نهایت گل اول آنها را به دنبال داشت در حالی که اگر داور آن خطا را اعلام می کرد اصلا توپ به سمت دروازه ما نمی آمد. باور کنید که ما مانده ایم، خواهش می کنم این صحنه های بازی ما را کارشناسی کنند تا بفهمند چه ظلمی به ما شده است.

مربی ماشین سازی درباره تعویض های این تیم گفت: وقتی تیم خوب بازی می کند و نیاز به تعویض ندارد چرا باید ترکیب را به هم بریزیم؟ بازیکنان ما خوب بازی می کردند و همه دیدند که ما می توانستیم حتی گل های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم و در این شرایط فکر می کنم بازیکنان ما به خوبی بازی می کردند و طبیعتا نیازی به تعویض نبود.

 

باغ آبادی در پایان گفت: ما نمی خواستیم ناجوانمردانه بازی و وقت کشی کنیم. برخی می گویند ما می توانستیم با تلف کردن وقت، فشار بازی را بخوابانیم اما همان طور که من گفتم ما اصلا نمی خواستیم ناجوانمردانه بازی کنیم.

 

دیدگاه‌ها