کد خبر : 1667183 | 18 بهمن 1398 ساعت 18:50 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

لئو در بارسا می ماند

گواردیولا: آرزوی من بازنشستگی مسی در بارسا است

پپ گواردیولا سرمربی سیتی شایعات مربوط به انتقال لیونل مسی از بارسا با منچسترسیتی را رد کرد.

گواردیولا: آرزوی من بازنشستگی مسی در بارسا است

به گزارش "ورزش سه"،  آینده لیونل مسی در بارسلونا مبهم به نظر می رسد. مسی تمام دوران فوتبالش را در بارسا حضور داشته اما مشخص نیست که آن را در همین باشگاه تمام خواهد کرد یا خیر.

پس از اتفاقات اخیر به نظر می رسد که مسی به جدایی از بارسا بیشتر از همیشه فکر می کند. او تابستان 2019 بی تاب ملحق شدن نیمار به بارسا بود که این اتفاق رخ نداد. مسی معتقد بود بهترین راه برای بازگشت بارسا به عنوان شانس اول قهرمانی اروپا جذب نیمار است اما بارسلونا گریزمان را به خدمت گرفت و دیگر بودجه ای برای جذب نیمار وجود نداشت.

 

 

1475917

 

 

در یکی دو روز گذشته نیز تنش با اریک آبیدال و پاسخ اینستاگرامی به ادعای او باعث شد تا شرایط برای مسی در بارسا پیچیده تر از گذشته شود. در حالی که به نظر می رسید سران باشگاه آبیدال را برکنار کنند اما در نهایت تصمیم بر حفظ او شد.

از 5 تیم سیتی، یونایتد، پی اس جی، یوونتوس و اینتر به عنوان تیم های خواهان مسی نام برده می شود که در این میان شانس سیتی بیشتر ارزیابی می شود؛ به خصوص حضور پپ گواردیولا می تواند انگیزه مضاعفی برای مسی در راه انتخاب سیتی محسوب شود.

 

 

1475241

 

 

گواردیولا اما بار دیگر تاکید کرد که دوست دارد مسی در بارسا بازنشسته شود:« دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم ولی باید بگویم که رویای من این است که مسی فوتبالش را در بارسلونا به اتمام برساند. به نظرم او در این تیم باقی خواهد ماند. مسی برای بارسلونا بازی می کند و همانجا نیز خواهد ماند.»

 

 

1475000

 

 

آگوئرو بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر:« او یکی از بهترین های لیگ برتر است. هر فصل و با وجود مصدومیت ها سرخیو در بین بهترین ها حضور دارد که این خارق العاده است. او یک انسان و یک بازیکن باورنکردنی است.»

 

مصدومیت استرلینگ:« این یک مشکل بزرگ است. نمی دانم که آیا رحیم برای بازی با رئال(7 اسفند) به شرایط خوب بدنی بازخواهد گشت یا خیر. او چند هفته ای از میادین به دور خواهد بود.»

 

وضعیت لروی سانه:« سانه بعد از انجام عمل جراحی، حالا با سایر بازیکنان تیم تمرین می کند ولی فکر می کنم که تا میانه های ماه مارس نمی تواند به میادین ورزشی بازگردد.»

 

 

1475896

دیدگاه‌ها