کد خبر : 1667194 | 18 بهمن 1398 ساعت 19:05 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

با مهدی خلیل در گذشته کار کرده‌ام

رادو: گلر ما یکی از بهترین‌ها آسیا می‌شود

سرمربی مونته نگرویی ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر نفت آبادان گفت: این برد را مدیون همه بازیکنان هستیم البته با خلیل من در گذشته کار کرده‌ام و او می تواند یکی از بهترین دروازه بان‌های آسیا باشد.

رادو: گلر ما یکی از بهترین‌ها آسیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"،میودراگ رادولوویچ در نشست خبری گفت: بازی خیلی سختی بود و برد خیلی مهمی هم به دست آوردیم. می‌دانم نفت یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر است و نتایج خوبی هم تاکنون در لیگ گرفته است. از شرایط تیم راضی بودم، در این بازی 80 دقیقه بر حریف تسلط داشتیم، کرنرها و موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم. یک پنالتی هم از دست دادیم و اگر آن پنالتی گل می شد گره بازی زودتر باز می شد. این نوید را به هواداران می‌دهم که بعد از دوهفته تعطیلی لیگ که داشتیم ذوب آهن بهتری را خواهند دید.

 

سرمربی در مورد درخشش مهدی خلیل دروازه بان تیم ذوب آهن و اینکه می‌تواند در آینده بازهم به تیم کمک کند یا نه، گفت: تیم ما در کل باید بگویم در بازی اول 45 دقیقه خوب بازی کردیم و مقابل تراکتور 70 دقیقه خوب بازی کردیم و امروز هم بیشتر دقایق بازی برتر بودیم. این برد را مدیون همه بازیکنان هستیم البته با خلیل من در گذشته کار کرده‌ام و او می تواند یکی از بهترین دروازه بان‌های آسیا باشد.

وی در مورد اینکه بهتر نیست ذوب آهن بیشتر گل بزند، گفت: ذوب آهن در نیم فصل اول چند گل زده بود؟ سه بازی سه گل زدیم و تلاش خودمان را هم انجام می‌دهیم. این نکته را فراموش نکنید که دارکو مهاجم جدید فقط 10 روز است به تیم اضافه شده و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم. ابتدا باید تیم را به ثبات برسانیم. فراموش نکنیم امروز فرصت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد ارزیابی تیمش در این مسابقه گفت: باید بازی مسلطی بر حریف داشته باشیم. عادی است که در یک بازی مهم مثل امروز تحت فشار باشند و عملکرد حقیقی خودشان را نتوانند ارایه کنند به خاطر فشردگی بازی ها شرایط سخت است اما برنامه ما این است که بازی به بازی بهتر شویم. در بازی با تراکتور هم مستحق یک امتیاز بودیم اما بازی را واگذار کردیم. در حال حاضر بهترین عملکردی که می‌شد داشت همین شرایط بود.

وی در مورد اینکه توانسته نظم تاکتیکی مورد نظرش را در تیم ایجاد کند یا نه گفت: تقریبا تمام خواسته‌هایم را در زمین اجرا می کنند ولی نه به طور کامل، هنوز آنطور که باید و شاید این مساله تحقق پیدا نکرده است. تیم ما شایسته حمایت بیشتر و حضور هواداران بیشتر در ورزشگاه است. بخصوص در بازی های مهمی مثل بازی امروز نیاز به حضور بیشتر تماشاگران داریم.

 

بهنام سراج نیز به علت اخراج از کنار زمین نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود.

دیدگاه‌ها