کد خبر : 1667197 | 18 بهمن 1398 ساعت 19:19 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو برد از سه بازی نتایج خوبی است؛

محمدی: امسال از اول فصل سفت گرفتیم که باز نشد

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که نتایج کسب شده توسط این تیم سبب شده تا هواداران در ورزشگاه فولادشهر حضور کمی داشته باشند.

محمدی: امسال از اول فصل سفت گرفتیم که باز نشد

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن پس از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. بازی روانی بود. تیم ما خیلی موقعیت داشت. هر بازی داریم روان تر بازی می کنیم. مربی هم که تازه آمده و کم کم شرایط بازیکنان را آنالیز می کند. روند خوبی داشتیم؛ دو برد از سه بازی و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


او در مورد شرایط تیم در آینده توضیح داد: ما تا سه شنبه تعطیل هستیم. از سه شنبه به بعد تمرینات را از سر می گیریم. اگر اردو برویم که خیلی خوب است ولی اگر نرفتیم هم همین اصفهان ادامه می دهیم.
از محمدی در رابطه با خالی بودن سکوها پرسیده شد که او در این زمینه بیان کرد: خب ما نتایج خوبی در حد نام ذوب آهن نگرفتیم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم که هواداران بیایند و از ما حمایت کنند، چون به آنها نیاز داریم.


مدافع ذوب آهن در پاسخ به فراز و نشیب هایی که سبزهای اصفهانی طی سال های اخیر داشته اند، توضیح داد: همیشه ما اوایل فصل نتایج خوبی نمی گرفتیم. امسال از اول سفت گرفتیم ولی نشد. نمی دانم به خاطر بدشانسی است یا چیز دیگر ولی امیدوارم که خدا کمک کند و نتایج بهتری در ادامه بگیریم.

دیدگاه‌ها