کد خبر : 1667200 | 18 بهمن 1398 ساعت 19:27 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمام مسئولیت باخت بر گردن من است

سراج: برای حرمتی که به داور گذاشتم، اخراج شدم

سرمربی موقت نفت آبادان بعد از شکست برابر ذوب‌آهن گفت: این تیم فقط دو روز است که دست من آمده اما تمام مسئولیت ها بر گردن من است.

سراج: برای حرمتی که به داور گذاشتم، اخراج شدم

به گزارش "ورزش سه" بهنام سراج بعد از شکست صنعت نفت آبادان برابر ذوب‌آهن گفت: تحت هر شرایطی مسئولیت این باخت بر گردن من است. بازیکنان زحمت خود را کشیدند و از جان مایه گذاشتند. این تیم فقط دو روز است که دست من آمده اما تمام مسئولیت ها بر گردن من است. ان‌شالله سرمربی جدید زودتر بیاید و کار را دست بگیرد. تصمیم بر عهده باشگاه است و باید دید چه زمانی سرمربی جدید می‌آید و من تا آن زمان سرباز تیم هستم.

 

وی در مورد اخراجش از زمین مسابقه گفت: در عمر ورزشی خودم به هیچ کس توهین نکردم. نمی‌دانم داور به خاطر حرمتی که برای او قائل شدم من را اخراج کرد یا به خطا اینکه از محوطه فنی خارج شدم؟ من به داور گفتم چرا بازیکن باید با شما صحبت کند؟ فکر می‌کنم کارت زرد برای من کافی بود.

 

وی در خصوص مشکلات نفت بعد از جدایی اسکوچیچ گفت: از تعطیلات نیم فصل آقای اسکوچیچ با باشگاه صحبت کردند که می‌خواهند از تیم جدا شوند. این تاثیر منفی بر روی تیم ما گذاشت. چون بازیکنان ایشان را دوست داشتند اما با این حال اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و باید به خودمان بیاییم و ایشان را فراموش کنیم. باید به اسکوچیچ تبریک بگویم که سرمربی تیم ملی شده و مسئولیت سنگینی دارد. با این حال می‌گویند ایشان خوب نیست؛ اما من با ایشان کار کرده‌ام و اسکوچیچ جزو مربیان خوب خارجی است. شاید در تیم‌های سطح بالایی نبوده باشد اما شما در اولین بازی تیم ملی متوجه می‌شوید چه مربی باهوشی است.

دیدگاه‌ها