کد خبر : 1667201 | 18 بهمن 1398 ساعت 19:36 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

دایی و قلعه‌نویی می‌توانستند سرمربی تیم‌ملی شوند

نوری: 10 میلیارد از پول ما گم شد!

کاپیتان جمی ها پس از پایان دیدار برابر سایپا در میکسدزون ورزشگاه دستگردی به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

نوری: 10 میلیارد از پول ما گم شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری پس از تساوی با تیم سایپا گفت: بازی سنگینی داشتیم و سایپا هم تیم بسیار خوبی بود و خیلی ما را در این دیدار اذیت کرد. به آقای صادقی تبریک می گویم او توانسته تیم خوبی بسازد. تیم ما هم تلاش خود را کرد و توانستیم بازی باخته را تساوی به پایان برسانیم. شرایط انتهای جدول خیلی حساس است. امیدوارم بتوانیم امتیازات کافی را بگیریم و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

 

او درباره مشکلات مالی تیم پارس جنوبی و اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای شد که ما هم مجبور به اعتصاب شدیم در حالی که اصلا دوست نداشتیم این کار را بکنیم ولی متاسفانه آنقدر شرایط مالی باشگاه بد است که نمی دانم دقیقا چه باید بگویم. به همه تیم های نفتی پول داده اند اما پول تیم ما معلوم نیست که کجا گیر کرده است.

 

کاپیتان جمی ها در ادامه گفت: می گویند پول ما در اداره ورزش و جوانان است و حالا هر طور که شده چیزی از آن به ما نرسیده است، در حالی که این پول برای بازیکنان پارس جنوبی جم است. نمی دانم در استان مشکل دارند که این پول را نمی دهند یا چیز دیگری است؟ متاسفانه گویا در استان خیلی دوست دارند که این تیم بیفتد و دیگر در لیگ برتر حضور نداشته باشد. دو ماه دیگر بخواهند این پول را بدهند به دردمان نمی خورد. تیم ما نه مدیرعامل دارد و خبری از وضعیت باشگاه نیست و امیدوارم این مشکلات هرچه سریعتر به پایان برسد.

 

نوری درباره حضور هومن افاضلی روی نیمکت این تیم گفت: آقا هومن هم آمده تا کار کند اما اصلا بستر فراهم نیست. همه فکرها به مسائل مالی و حاشیه ای است و آقا هومن هم اصلا روی وضعیت تاکتیکی تیم تمرکز ندارد. هر چه سریعتر باید مسئولان استان بیایند و به تیم کمک کنند تا تیم جمع و جور شود.

 

هافبک سابق پرسپولیسی ها درباره دربی روز گذشته نیز گفت: من انصافا از دیدن دربی روز گذشته لذت بردم. خیلی وقت بود که دربی را این طور ندیده بودم. حتی در دوره ما هم دربی ها این طور زیبا نبود. درست است که نتایجی مانند آن پیروزی سه بر دو رقم خورده بود اما انصافا بازی های زیبایی نداشتیم. به هرحال دیدار خوبی را روز گذشته شاهد بودیم.

 

محمد نوری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: در تیم ملی ایران آدمهای بسیار بزرگی مانند برانکو، دایی، قلعه نویی، قطبی روی نیمکت تیم ملی نشستند. انشالله که ایشان مربی خوبی است اما این انتخاب درنهایت به نفع اسکوچیچ بود تا تیم ملی ایران و امیدوارم موفق شود و ما هم باید از او حمایت کنیم. اما باید بگویم که تیم ملی می توانست انتخاب های بهتری هم داشته باشد. مربیان بزرگی مانند دایی و قلعه نویی در ایران بودند که می شد روی نیمکت تیم ملی بنشینند اما این اتفاق نیفتاد. به هرحال در میان مربیان خارجی هم می توانستیم انتخاب های بهتری داشته باشیم. کارلوس کی روش که زمانی سرمربی تیم رئال مادرید بود به تیم ملی ایران آمده بود اما اکنون انتخابی صورت گرفت که من شوکه شدم.

دیدگاه‌ها