کد خبر : 1667216 | 18 بهمن 1398 ساعت 20:18 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

او باید تیم را نجات می‌داد

انتقاد مجید جلالی از دروازه‌بان تیمش

سرمربی گل گهر با انتقاد از گلر تیمش گفت: من از میلاد فراهانی هم گله‌مند هستم. یک دروازه‌بان باید در دقایق پایانی تیم را نجات بدهد.

انتقاد مجید جلالی از دروازه‌بان تیمش

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار گل گهر مقابل تراکتور گفت: واقعاً از اینکه نتوانستیم در چند دقیقه آخر پیروزی‌مان را حفظ کنیم، ناراحت هستم. من از سیری که در کارمان می‌بینم راضی هستم و امیدوارم در این راه گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم حفظ کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. ما آن زمانی که گل زدیم سه تعویض‌مان را انجام داده بودیم و به یونس شاکری گفتم که عقب‌تر بازی کند. به‌هرحال بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند، اما نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم. ما در بازی با سایپا هم روی یک اوت دستی سه امتیاز را از دست دادیم.

 

جلالی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه و حمایت‌شان از تیم گل‌گهر گفت: من از هواداران تشکر می‌کنم. آنها واقعاً از ما حمایت کردند و باعث دلگرمی بازیکنان شدند. بازیکنان ما کم نگذاشتند و بیشتر از آن چیزی که داشتند، زحمت کشیدند. فقط می‌توانم به هواداران بگویم که ما با تمام توان و تجربه‌مان در بازی‌های باقیمانده سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم تا سربلند باشند.

وی درباره اینکه گل‌گهر در بازی‌های قبلش با چهار مدافع بازی و بهتر عمل کرده بود، گفت: ما کاری که انجام می‌دهیم براساس احساس نیست. ما بازی تراکتور را بارها دیدیم و تجزیه و تحلیل کردیم. ما برای بازی با تراکتور استراتژی قوی داشتیم و براساس آن چیزی که برای این بازی طراحی کرده بودیم، حق‌مان بود که ببریم. ناراحت هستم که با یک غفلت پیروزی را از دست دادیم. حتی من از میلاد فراهانی هم گله‌مند هستم. یک دروازه‌بان باید در دقایق پایانی تیم را نجات بدهد. چیزی به پایان بازی نمانده بود و ما هم همه راه‌ها را بسته بودیم. من باید از فردا بازی صنعت نفت را آنالیز کنم تا ببینم که با چه سیستمی بهتر است که مقابل این تیم بازی کنیم.

 

جلالی در مورد قضاوت داور دیدار گل‌گهر - تراکتور هم گفت: داوری بازی خوب بود.

 

وی در پایان در خصوص تعویض بهنام برزای گفت: برزای مصدوم نشد. تعویض او در امتداد استراتژی بود که داشتیم.

دیدگاه‌ها