کد خبر : 1667294 | 19 بهمن 1398 ساعت 11:41 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

صبری که «نارنجی وفادار» را سربلند کرد(عکس)

صبر مسئولان سایپا درباره ابراهیم صادقی نتیجه داد و این مربی جوان بار دیگر توانایی‌های فنی‌اش را به رخ کشید.

به گزارش "ورزش سه"، سایپای تهران در فصل جاری لیگ برتر با ترکیبی متفاوت و جوان پا به رقابت‌ها گذاشت و در این شرایط طبیعی است که ایجاد هماهنگی زمان‌بر باشد. از این رو نارنجی پوشان در اوایل فصل نتایج خوبی نگرفتند و در پایان نیم فصل اول آنها فقط 11 امتیاز اندوختند و یکی از تیم های قعرنشین به شمار می‌رفتند.


در شرایطی که حتی شایعاتی درباره قطع همکاری باشگاه سایپا با ابراهیم صادقی هم به گوش می‌رسید اما این مربی در تعطیلات نیم فصل توانست نقاط ضعف تیمش را بهبود ببخشد و حالا آنها در نیم فصل دوم عملکردی فوق العاده داشته‌اند.

 

1476734


سایپا در 4 هفته گذشته که وارد نیم فصل دوم شده دو برد و دو تساوی کسب کرده است. آنها ذوب‌آهن و نساجی را شکست دادند و مقابل گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی هم به تساوی رسیدند تا با کسب 8 امتیاز کاملا از قعرجدول جدا شوند. شاگردان صادقی حالا با کسب 19 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند و بی تردید با ادامه روند خوبی که در پیش گرفته‌اند می‌توانند باز هم در جدول بالا بیایند.


بی تردید دلیل اصلی این اتفاق اعتماد میان مدیران سایپا و کادرفنی بوده است. صبر مسئولان باشگاه برای ایجاد هماهنگی میان صادقی و بازیکنان جدید و جوان باعث شد تا این تیم با ثبات به موفقیت برسد.

 

1476735

دیدگاه‌ها