کد خبر : 1667301 | 19 بهمن 1398 ساعت 12:13 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار سرمربی تیم‌ملی با رییس کمیته مسابقات

اسکوچیچ برنامه لیگ را تغییر می‌دهد؟

سرمربی تیم ملی فوتبال طی روزهای آینده نشستی را با رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خواهد داشت.

اسکوچیچ برنامه لیگ را تغییر می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ از روز پنجشنبه که هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته، برنامه های فشرده‌ای را دنبال می‌کند. او بعد از تماشای دربی پایتخت دیروز به ورزشگاه دستگردی رفت و بازی سایپا و پارس جنوبی را به نظاره نشست.


اسکوچیچ که انگیزه زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد، در ادامه برنامه‌های خود قرار است جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ داشته باشد تا بتواند بر اساس برنامه مسابقات لیگ برتر زمان اردوهای آینده را تعیین کند.


بی تردید سرمربی کروات تیم ملی برای ایجاد هماهنگی میان بازیکنان و تزریق تفکراتش به بازیکنان تیم ملی نیاز به برگزاری اردوی تدارکاتی دارد اما از سوی دیگر تقویم فشرده مسابقات لیگ و حذفی و لیگ قهرمانان زمان زیادی را در اختیار او قرار نمی‌دهد. به همین خاطر قرار است اسکوچیچ در جلسه‌ای با سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه‌های آینده تیم ملی تصمیم‌گیری کند.


سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت:‌ «هنوز با اسکوچیچ دیدار نداشتم. باید در این هفته دیدار کنیم. باید برنامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ایشان هماهنگ کنیم. امیدواریم هر چقدر ممکن است و شرایط او تأمین می‌شود بتوانیم از او برای کمک به لیگ فرصت بگیریم.»


وی افزود:‌ « حتی یک هفته تاخیر باعث می‌شود مسابقات ما به بعد از مسابقات تیم ملی موکول شود. نهایت تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که این اتفاق نیفتد. اگر این اتفاق بیفتد 20 تا 25 روز لیگ ما معطل می‌شود و نگهداری تیم از لحاظ فنی و بحث بودجه آن و بحث شرکت در مسابقات، همه و همه برای تیم‌ها سخت‌تر خواهند شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بین بد و بدتر قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کنیم.»

دیدگاه‌ها