کد خبر : 1667480 | 20 بهمن 1398 ساعت 12:10 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

دولت مشکل حق پخش و پول های بلوکه شده را حل کند

اسلامیان: اسکوچیچ در شرایط کنونی بهترین گزینه بود

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید کارشناسان باید در شرایط کنونی به جای نقد از اسکوچیچ حمایت کنند.

اسلامیان: اسکوچیچ در شرایط کنونی بهترین گزینه بود

به گزارش "ورزش‌سه"، محمود اسلامیان که امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی بیان کرد: تمرکز ما برای انتخاب سرمربی تیم ملی روی گزینه های ایرانی بود که هرکدام به دلیلی نشد.حتی با آقای قلعه نویی خیلی پیش رفتیم اما چون او تعهد به سپاهان داشت، نشد.


وی ادامه داد: ما الان کل پول هایمان در فیفا و AFC بلوکه شده است. از آن طرف حق پخش هم نمی دهند و فدراسیون منابع مالی ندارد. همان مشکلی که استقلال و پرسپولیس دارند ما هم داریم. اینها مشکلاتی است که از دولت انتظار داریم به ما کمک کنند و اجازه ندهند چنین اتفاقاتی بیفتد. الان چند میلیون دلار ما با فشار ظالمانه آمریکا و صهیونیست ها بلوکه شده است. زمانی شما پول دارید و خودروی شیک می خرید. زمانی شما پول ندارید و باید متناسب با شرایط تصمیم بگیرید.


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین گفت: من خواهشم از پیشکسوتان و دوستان دیگر مثل همیشه حمایت است. به هر حال بهترین گزینه در شرایط کنونی آقای اسکوچیچ بود و الان همه باید حمایت کنیم. او در کرواسی و جاهای مختلف کار کرده است. فوتبال ایران را هم می شناسد. اول اجازه بدهیم کارش را شروع کند و بعد او را نقد کنیم. این برخورد درست نیست و خواهشم این است همه کمک کنند.
اسلامیان در بخش دیگری از حرف هایش افزود: انتخاب اسکوچیچ ناگهانی نبود. نمی‌شود همه مسائل را بگویید. چون هزار حاشیه پیش می‌آید. ایشان از قبل هم اسمش مطرح بود اما در مجموع وقتی آقای قلعه نویی نتوانستند بیایند جمع بندی فدراسیون روی ایشان شد. او اقتدار دارد و در اروپا کار کرده و تجربه خوبی هم دارد. الان جای نقد کردن نیست. باید کار او را ببینیم و اگر ضعف داشت دلسوزانه آن را مطرح کنیم.

 

1476424


وی گفت: متاسفانه فضای کشور ما به این سمت رفته است. خدا حفظ کند آقای احمدی نژاد را که فرهنگ را هم از این کشور گرفت و کاری کرد که همه مثل آب خوردن به هم بد و بیراه می گویند و توهین می کنند. از سالی که ایشان آمد این مساله باب شد.


اسلامیان درباره مقایسه اسکوچیچ و کی روش گفت: دعایش را به جان کسانی کنید که هرکاری کردند تا کی روش برود. کی روش کسی بود که منهای بحث های فنی و اینکه 6 ماه پول نگیرد، در تحریم ها بیانیه ها می دهد. یک اروپایی بیاید روی تحریم ها علیه ایران موضع بگیرد جای تقدیر دارد. متاسفانه کسانی هستند که دوست دارند در فدراسیون دخالت کنند. مدیر بگذارند و بالا و پایین کنند.


وی درباره مشکلات مالی فدراسیون افزود: پول های بلوکه شده و حق پخش تلویزیونی را دولت باید حل کند. بحث فرد نیست و به نظرم وزیر ورزش خوب کار می کند. دیگر سخت تر از جنگ که نیست. آن جنگ را مدیریت کردیم. ملت می توانند هرکاری کنند. مردم عراق چگونه کشورشان را حفظ کردند؟ باید اجازه بدهند مجمع فدراسیون در این خصوص تصمیم بگیرد.


اسلامیان درباره حضور بازنشسته ها در فوتبال هم اضافه کرد: طبق اساس نامه فدراسیون فوتبال بالای 65 ساله ها نمی توانند در انتخابات باشند. این یک بند قانونی است و کسی نمی تواند جلویش بایستد.

دیدگاه‌ها