کد خبر : 1667319 | 19 بهمن 1398 ساعت 13:47 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی به کورس آقای گلی بازگشت

حسین مالکی وینگر رامهرمزی تیم شاهین بوشهر موفق شد در دیدار روز گذشته تیمش برابر نساجی گلزنی کند.

مالکی به کورس آقای گلی بازگشت

به گزارش ورزش سه، تیم شاهین بوشهر روز گذشته برای نخستین بار در خانه به پیروزی رسید، شاگردان میشو کریستیچوویچ که در دقیقه 3 دروازه‌شان باز شده بود اما در ادامه و با گل حسین مالکی در دقیقه 23 بازی را به تساوی کشاندند. تا در نهایت با گل نیمه دومی امیرحسین موسی زاده دومین پیروزی پیاپی و اولین پیروزی خود در خانه را جشن بگیرند.

 

حسین مالکی وینگر رامهرمزی که در نیم‌فصل نخست 6گل به ثمر رسانده بود، در دیدار با شهر خودرو کارت قرمز دریافت کرد تا هم یک نیمه از آن دیدار و هم دیدار قبلی تیمش مقابل پیکان را از دست بدهد و کمی از کورس عقب بماند اما درجا زدن گلزنان بالانشینی این فرصت را به وی داد تا با گلزنی در دیدار برابر نساجی بتواند به سمت صدرجدول قدم بزرگی بردارد. مالکی اکنون 7گله است و به اندازه مهاجمان گلزنی چون کی‌روش استنلی، علی علیپور، مهدی ترابی گل زده است با این توجه که تیمش در نیم‌فصل اول موقعیت زیادی نمی‌شناخت و این تعداد گل را از تعداد موقعیت اندک گل به ثمر رسانده است.

 

با خرید بازیکنانی چون سجاد حیدری، میثم دورقی، سجاد مشکل پور، ابوالفضل رزاق‌پور و اسماعیل شریفات و البته درخشش ستاره‌های نیم‌فصل نخست خود، تیم شاهین روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و اکنون با 13 امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد اما با یک برد می‌تواند چند پله بالا بیاید و از منطقه سقوط قرار کند. قطعا رقابت در پایین جدول نیز جذاب و دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها