کد خبر : 1667340 | 19 بهمن 1398 ساعت 16:22 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ بی احترامی به بیل نشد

زیدان: انتقادات از مارسلو آزارم می دهند

زین الدین زیدان سرمربی رئال انتقادات اخیر از مارسلو و چند بازیکن دیگر پس از حذف از کوپا دل ری را غیرمنصفانه خواند.

زیدان: انتقادات از مارسلو آزارم می دهند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از حذف غیرمنتظره از کوپا دل ری فردا از هفته 23 لالیگا بازی حساسی در خانه اوساسونا پیش رو دارد. رئال در یک چهارم نهایی کوپا دل ری و در برنابئو 3-4 به سوسیداد باخت و حالا برای پاک کردن آن اتفاق تلخ و نیز حفظ صدرنشینی، باید سه امتیاز را در پامپلونا کسب کند.

 

 

1474014

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« این هم یک بازی دشوار دیگر و به مثابه یک فینال است. بازی در زمینی دشوار برگزار می شود و حریف نیز تیمی قدرتمند است ولی برای این بازی از هر نظر آماده ایم.»

 

انتقاد از بازیکنانی مثل مارسلو پس از حذف:« بله این انتقادات من را آزار می دهند. بازیکنان همه چیزشان را در زمین می گذارند و هواداران نیز این را متوجه شدند و برابر سوسیداد تا دقیقه آخر از ما حمایت کردند. باختیم و خوشحال هم نیستیم ولی همه دیدند که بازیکنان تمام توان شان را در زمین گذاشتند.»

 

کنار رفتن از کوپا دل ری:« قطعا ناراحتیم. بازی را آنالیز کردیم و اتفاق خوب اینجاست که فردا یک بازی دیگر داریم و می توانیم آن شکست را جبران کنیم. نباید به خاطر یک شکست، عملکرد خوب مان تا به اینجای فصل را فراموش کرد.»

 

 

1476769

 

 

گرت بیل:« او با ماست و از در اختیار داشتن همه بازیکنانم خوشحالم. برای بازی فردا باید فهرستی 18 نفره اعلام کنم و روی گرت هم حساب می کنم. او در سه بازی اخیر نبوده ولی معتقد نیستم به او بی احترامی شده باشد. بیل بازیکن ماست و هیچ مشکلی هم با او ندارم. او با ما تا 2022 قرارداد دارد و می خواهد بماند.

با بیل همیشه صحبت می کنم ولی قرار نیست آن را با شما هم در میان بگذارم. به خوبی از توانایی های او آگاه هستم. شرایط فعلی او خوب است و می تواند برای بازی فردا دعوت شود. خط خوردن های بیل یک تلنگر به او نبود. بازیکنان باید در 100 درصد آمادگی باشند. هیچ راه حلی برای بیل وجود ندارد چون اصلا مشکلی در میان نیست.»

 

ادعای ایجنت بیل مبنی بر اینکه او نمی تواند 5 روز در هفته تمرین کند:« واضح است که بیل می تواند چنین کاری انجام دهد و این را بارها نشان داده است. بیل از این حیث هیچ مشکلی ندارد.»

 

مارسلو:« مشکل اینجاست که وقتی دیداری را می بازیم، انتقادات هم زیاد می شوند و این را نمی توان عوض کرد. مارسلو بازی با سوسیداد همه انرژی اش را گذاشت. رسانه ها و مردم می توانند نظر خودشان را بدهند ولی من به خوبی مارسلو را می شناسم.»

 

 

1476391

 

دیدگاه‌ها