کد خبر : 1667346 | 19 بهمن 1398 ساعت 16:55 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پیغام الخلیفی به امباپه؛ با رئال مذاکره نمی کنیم

مدیر قطری پی اس جی تا پایان قرارداد امباپه برای فروش وی با رئال و هیچ باشگاهی وارد مذاکره نخواهد شد.

پیغام الخلیفی به امباپه؛ با رئال مذاکره نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سران رئال و به خصوص زیدان هرگز علاقه خود به امباپه را مخفی نکرده اند. حتی پس از اینکه امباپه سال 2017 پیشنهاد رئال را به خاطر پی اس جی رد کرد. آنها امباپه را بازیکنی می دانند که دیر یا زود جای مسی و رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن دنیا خواهد گرفت و رئال به همین دلیل از مدت ها پیش او را تحت نظر دارد. 

 

 

1432304

 

 

شرایط برای امباپه در پی اس جی و در هفته های اخیر خوب پیش نرفته است. تعویض شدن های متوالی از سوی توماس توخل در نهایت به تنش منجر شد و ستاره فرانسوی با مربی خود پس از تعویض مقابل مون پولیه درگیری لفظی پیدا کرد. اتفاقی که باعث شد تا بازهم شایعات جدایی او در پایان فصل قوت بگیرند.

 

کیلیان تا 2022 با پی اس جی قرارداد دارد ولی خود او به خوبی می داند که پی اس جی برای فروش وی با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نخواهد شد. این قضیه به اطلاع او و ایجنتش نیز رسیده است. 

او اما قصد تمدید قرارداد ندارد ولی پاریسی ها همچنان برای تمدید با وی مصر هستند. اگر امباپه همچنان پاسخ منفی بدهد، پی اس جی مشکلی برای باقی ماندن او تا ژوئن 2022 و سپس جدایی اش به عنوان بازیکن آزاد ندارند چرا که در این باشگاه هیچگونه مشکل مالی وجود ندارد.

همه اینها را رئال مادرید و نیز چند باشگاه بزرگ دیگر از جمله لیورپول به دقت زیر نظر دارند. امباپه به دنبال یک تغییر است. این تغییر می تواند جدایی توخل باشد. پی اس جی در نهایت باید بین توخل و امباپه یکی را انتخاب کند و همه چیز حاکی از آن است که سرمربی قربانی خواهد شد مگر اینکه پی اس جی با او امسال فاتح لیگ قهرمانان شود.

 

 

1475361

 

دیدگاه‌ها