کد خبر : 1684614 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:25 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانس فوتبال: الخلیفی، قوی‌ترین چهره دنیای فوتبال!

نشریه فرانس فوتبال در شماره امروز خود گزارشی از قدرتمندترین 50 نفر دنیای فوتبال منتشر کرده و از ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه PSG به عنوان پرقدرت‌ترین چهره دنیای فوتبال نام برده.

فرانس فوتبال: الخلیفی، قوی‌ترین چهره دنیای فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش امروز نشریه فرانسوی معتبر فرانس فوتبال درباره 50 چهره قدرتمند دنیای امروز فوتبال باعث تعجب بسیاری از ناظرین و فوتبالدوستان شده است. فرانس فوتبال در گزارش خود از ناصرالخلیفی به عنوان نفر اول این فهرست 50نفره نام برده و رئیس قطری باشگاه فرانسوی PSG را به عنوان قدرتمندترین چهره دنیای فوتبال معرفی کرده است.

 

1497399

 

 فرانس فوتبال می‌گوید در انتخاب این چهره‌ها لزوما به دنبال کسانی که بیشترین سر و صدا یا حاشیه را دارند نبوده بلکه کسانی را انتخاب کرده که تصمیم‌هایشان از بیشترین وزن برخوردار است. فرانس فوتبال فهرستی پنجاه نفره از روسای باشگاه‌ها و نهادهای فوتبالی، ایجنت‌های مشهور، ستاره‌های بزرگ، مربیان پرقدرت و شناخته‌شده و بازرگانانی که نفوذ بسیار زیادی بر فوتبال دارند ارائه کرده است.

 

 فرانس فوتبال می‌گوید ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه PSG را به دلیل حوزه نفوذ و تاثیرگذاری منحصربفردش به عنوان پرقدرت‌ترین چهره انتخاب کرده. او علاوه بر ریاست باشگاه پاری سن ژرمن، ریاست گروه رسانه‌ای بی‌این را هم به عهده دارد که 55 میلیون نفر در سراسر دنیا با پرداخت حق  عضویت از طریق آن مسابقات فوتبال را تماشا می‌کنند. او در عین حال وزیر مشاور دولت قطر است.

 

1497398

 

فرانس فوتبال می‌گوید الخلیفی هم از قدرت برخودار است و هم نفوذ. او که 9 سال پیش به باشگاه PSG پیوسته و در این مدت توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از موثرترین چهره‌های مدیریتی دنیای فوتبال تثبیت کند.

 

 

دیدگاه‌ها