کد خبر : 1667404 | 19 بهمن 1398 ساعت 23:13 | 146K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش خیره کننده با هت‌تریک؛

آتش‌بازی کاوه رضایی در بلژیک

مهاجم ایرانی شارلروا مرد اول برد تیمش برابر زولته وارخم بود و عملکردی فوق‌العاده ارائه داد.

آتش‌بازی کاوه رضایی در بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه استاد دو پایس مقابل زولته وارخم رده هفتمی قرار گرفت.

 

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده علی قلی‌زاده فرار سریعی از جناح چپ زمین انجام داد که پاس بغل پا و در عمق تماشایی او را کاوه رضایی بعد از مهار و یک سر توپ به موقع که دو مدافع و دروازه‌بان زولته وارخم را فریب داد، با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

 

1476847

 

در دقیقه ۷۰ نوریو فورتونا، مدافع چپ آنگولایی شارلروا بعد از یک نفوذ تند و تیز، ارسال زیبایی به مقابل دروازه زولته وارخم فرستاد تا کاوه رضایی با ضربه سر مهار نشدنی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

وارخم در دقیقه ۷۷ با اخراج یک بازیکن ۱۰ نفره شد که تنها دو دقیقه پس از این اتفاق، یوریس کایِمبه که از دقیقه ۶۸ جانشین علی قلی‌زاده شده بود، ارسال پای چپ زمینی و کوتاهی برای کاوه رضایی فرستاد تا او با یک شوت فنی و دیدنی گل سوم شارلروا را بزند و هت‌تریک کند.

 

1476850

 

کاوه در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه نیز می‌توانست پوکر کند، اما نیکولسون تعویضی با خودخواهی و پیشتازی تا محوطه جریمه زولته وارخم، گل چهارم شارلروا را به ثمر رساند تا این تیم در شب درخشش ستاره ایرانی خود به برتری ۴ بر صفر دست یابد و با ۴۴ امتیاز به رده چهارم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

 

رضایی با سه گلی که امشب مقابل زولته وارخم به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در ۱۸ بازی این فصل به عدد ۱۱ رساند تا در رده چهارم برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

 

1476848

 

 

علی قلی‌زاده نیز امشب در نوزدهمین بازی فصل خود برای شارلروا توانست پنجمین پاس گل خود را ثبت کند تا در جایگاه چهارم برترین پاسورهای ژوپیر لیگ بایستد.

 

1476849

دیدگاه‌ها