کد خبر : 1667426 | 20 بهمن 1398 ساعت 09:04 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

علا عبدالزهرا: تمرین جای بازی رسمی را نمی گیرد

ستاره‌های الشرطه از بازی با استقلال می‌گویند

در فاصله یک روز تا اولین بازی فصل جدید ACL2020 ستاره های سرشناس الشرطه در حاشیه آخرین جلسه تمرینی از بازی با استقلال و دشواری های رویارویی با این تیم صحبت کردند.

ستاره‌های الشرطه از بازی با استقلال می‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، فردا غروب از ساعت 18:30 به وقت تهران الشرطه به عنوان تنها نماینده عراق در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در اولین هفته از رقابت ها میزبان استقلال ایران خواهد بود. از همین رو ستاره های سرشناس این باشگاه در حاشیه آخرین جلسه تمرینی خود در اربیل در حضور خبرنگاران صحبت های کوتاهی در خصوص این بازی انجام دادند.

 

علی فائز: استقلال ایران تیم بزرگی است


بازی سختی داریم چون استقلال ایران تیم بزرگی است. بازیکنان ما با تلاش شبانه روزی در این هفته ها سعی در رسیدن به فرم مطلوب داشتند چون دوست دارند در ورود به لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی برای شادی هواداران کسب کنند. البته مشکلاتی داشتیم از جمله تغییر محل میزبانی بازی اما با این وجود چون می دانیم بازی های لیگ قهرمانان متفاوت از لیگ داخلی است امیدواریم استقلال را از پیش رو برداشته و شروع خوبی در کنار هواداران مان داشته باشیم.

 

1476887

 

علاء عبدالزهرا: تمرین جای بازی رسمی را نمی گیرد


آماده این بازی هستیم. همه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم همین طور بازی های تدارکاتی اما مسلما این تمرینات و بازی ها نمی تواند جای بازی های رسمی را بگیرد. ما نزدیک به دو ماه است لیگ مان تعطیل شده و نتوانستیم در شرایط بازی قرار بگیریم. با تمام این مشکلات روحیه خوبی بر تیم حاکم است و با شناختی که از استقلال ایران داریم با حضور هواداران و حمایت های آنها در اربیل می توانیم به هدفی که داریم برسیم و شروع خوبی رقم بزنیم.

 

محمد غاصب: جلوی استقلال نباید اشتباه کنیم


این اولین بازی رسمی ما دراربیل است. مسلما دقایق سختی خواهیم داشت چون تیم بزرگی رقیب ما محسوب می شود اما روحیه و انگیزه زیادی داریم تا توانایی های خود را مقابل هواداران نشان بدهیم. هوادارانی که همین الان هم با حضورشان در تمرین نشان دادند از چه تعصبی روی تیم محبوب شان برخوردار هستند. اگر می خواهیم استقلال را ببریم چاره ای نداریم جز این که بدون اشتباه بازی کنیم و اجازه ندهیم حریف از توانایی هایش بهره ببرد.

دیدگاه‌ها