کد خبر : 1667452 | 20 بهمن 1398 ساعت 10:39 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات فوتبال؛ حبیب کاشانی هم می آید

امروز آخرین مهلت برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین نواب و دیگر اعضای هیات رییسه است و بعد از تایید نامزدها 25 اسفند هم انتخابات با حضور اعضای مجمع برگزار می شود.

انتخابات فوتبال؛ حبیب کاشانی هم می آید

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق جالبی که شاید امروز شاهد آن باشیم ثبت نام حبیب کاشانی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس برای پست ریاست فدراسیون فوتبال است. گفته می شود او برای ورود به انتخابات حتی نشستی در وزارت ورزش و جوانان با مدیران رده بالای این وزارتخانه داشته است. تا به اینجای کار تنها امیر مسعود هراتیان برای پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و به نظر می رسد در ساعات آتی نامزدها به طور جدی وارد گود شوند و برای در اختیار گرفتن صندلی داغ سئول اعلام آمادگی کنند. سعید آذری – مدیر عامل باشگاه فولاد دراین باره گفته بود اگر مدیران باتجربه برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکنند او وارد گود خواهد شد. در سایه انصراف شهاب الدین عزیزی خادم امروز علاوه بر ثبت نام حبیب کاشانی شاید مدیریانی چون علیرضا اسدی، محمد مهدی نبی، عزیز محمدی و... هم وارد گود شوند. ضمن اینکه احتمال ثبت نام دکتر قریب هم به صورت جدی وجود دارد. با توجه به منع حضور بازنشسته ها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تا به اینجا خبری از ثبت نام حیدربهاروند رییس فعلی فدراسیون فوتبال نیست.

 

حبیب کاشانی در سال های اخیر علاوه بر مدیریت باشگاه پرسپولیس در برهه ای مدیر تیم ملی امید بود که با مربیگری محمد خاکپور و مدیریت فنی محمد مایلی کهن نتوانست به المپیک صعود کند. البته این اتفاق این دوره هم تکرار شد. حبیب کاشانی برای ورود به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 10 امضاء هم از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گرفته است.

 

دیدگاه‌ها