کد خبر : 1667483 | 20 بهمن 1398 ساعت 12:16 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

مس رفسنجان با 3 گلی که به تیم شهرداری تبریز زد شمار گل های خود را به عدد 39 رساند و هم چنان تهاجمی ترین تیم لیگ یک بشمار می رود.

مس رفسنجان؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، معدل گل زده تیم مس رفسنجان در هر بازی 1.69 است و این معدل برای تیمی که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند آمار فوق العاده ای است. تیمی که در هر بازی بتواند بیش از یک و نیم گل بزند شانس زیادی برای تصاحب سه امتیاز بازی خواهد داشت، در حالی که خیلی از تیم ها با یک گل هم در بازی های لیگ یک پیروز می شوند و به سه امتیاز بازی دست می یابند.

 

مس رفسنجان با 5 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم و 7 امتیاز بیشتر نسبت به تیم سوم صدرنشین است و این نشان می دهد درادامه مسیر سرنوشت صعود به دست مس رفسنجان است و هیچ تیمی نمی تواند برای این تیم تعیین تکلیف کند. عملکرد مس با محمد ربیعی نشان می دهد تیمی که به دنبال قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است باید در برابر حریفان ارایه گر بازی تهاجمی باشد و این سبک از بازی بهتر از تاکتیک دفاع – ضد حمله جواب می دهد.

 

محمد ربیعی که درلیگ یک مربی جوانی بشمار می رود تا اکنون صعود به لیگ برتر را تجربه نکرده. هم چنین تیمی که تحت اختیار دارد. به همین خاطر محمد ربیعی و تیمش تشنه  موفقیت در مسابقات این فصل هستند و این می تواند کمک کند تیم در 11 هفته باقی مانده هم برای صعود به لیگ برتر بازی کند.

 

مس رفسنجان جدا از بیشترین گل زده صاحب بیشترین برد در بازی ها هم است. 13 برد و 7 تساوی بدین معنی است که تیم در 23 بازی انجام داده تنها در 3 بازی شکست خورده است. این آمار فوق العاده ای است.

دیدگاه‌ها