کد خبر : 1667514 | 20 بهمن 1398 ساعت 13:41 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم این شرایط تیم را در مسیر بدی قرار خواهد داد

عبداللهی: بی‌توجهی باعث برهم خوردن تمرکزمان شد

مربی پارس جنوبی عدم تمرکز بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی و حواشی را دلیل عدم دستیابی این تیم به پیروزی برابر سایپا می‌داند.

عبداللهی: بی‌توجهی باعث برهم خوردن تمرکزمان شد

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی علیرغم تخصیص بودجه نتوانسته آن را از استانداری تحویل بگیرد و این در حالی‌ست که طلایی پوشان امیدوار بودند با دریافت مطالبات خود با انگیزه بالاتری به دنبال کسب نتیجه در ادامه مسیر باشند.


حمید عبداللهی، مربی پارس جم درباره نمایش این تیم مقابل سایپا می‌گوید: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم یک بازی برابر را از دو تیم شاهد بودیم که سایپا البته با فیزیکی و درگیرانه کردن بازی در میانه زمین در زمانی که مالکیت توپ از آن تیم  ما بود، به دنبال ایجاد اختلال در برنامه‌های ما بود. سایپا بیشتر به دنبال بردن توپ به کناره‌های زمین بود که تدابیر مناسبی در بیشتر دقایق بازی برای ناکام گذاشتن حریف شکل گرفت.


وی ادامه داد: در نیمه دوم سایپا که به واسطه نتایج خوبی که در هفته های قبل گرفته بود با توان روحی بهتر نسبت به ما که باعث بالا رفتن تمرکز آنها می‌شد در دقایقی از نیمه دوم سوار بر جریان بازی شد. آنها البته در تلاش برای گرفتن ضربات ایستگاهی و سود بردن از این آیتم بودند که با تعویض آرمان رمضانی آن را به خوبی نشان دادند. کادرفنی ما البته با تعویض ایمان باصفا و اقتدار خط دفاعی در بازی مستقیم و نبردهای هوایی اجازه کار را به آنها نداد.

 


عبداللهی با اشاره به شرایط روحی و تمرکز بازیکنان پارس گفت: بازیکنان پارس به دلیل مشکلاتی که در طول هفته پشت سر گذاشتند و اینکه تمرینات مناسبی را دنبال نکردیم در دقایق ابتدایی نیمه اول تمرکز لازم را نداشتند. عاملی که باعث شد حریف از روی یک ضربه ایستگاهی ساده به گل دست یابد. مطمئنا در صورتی که تیم بدون مشکلات کار را دنبال می‌کرد و تمرکز کافی روی تمرین و فوتبال بود، هرگز چنین باگی شکل نمی‌گرفت.


مربی پارس جم در ادامه درباره شرایط فنی این تیم گفت: همانطور که گفتم مشکلات مالی مانع از اجرای مناسب آیتم‌ها و برنامه‌های تاکتیکی شد. با این حال در این بازی بلافاصله بعد از دریافت گل با تعویض و چند جابه‌جایی در آرایش تیم بازی برای پارس آن طور که انتظار می‌رفت برای ما دنبال شد. ما البته در این بازی خارج از خانه به دنبال این بودیم که به سه امتیاز دست یابیم و فرصت مناسبی نیز برای رسیدن این هدف داشتیم که در نهایت شانس با ما یار نبود و بازی با تساوی خاتمه یافت.


عبداللهی درباره عملکرد داوری نیز گفت: جا دارد از عملکرد داوری تشکر کنیم. یک بازی بدون حاشیه و با قضاوت خوبی را شاهد بودیم. شاید در جریان بازی گلایه‌هایی داشتیم اما برخلاف سه دیدار قبلی، حداقل در این بازی کمترین اشتباه را علیه تیم ما شاهد بودیم و باید از این موضوع ابراز خوشنودی کنیم.


وی در ادامه درباره مشکلات تیم گفت: باید از مسئولان استان بوشهر درخواست کنیم که توجه بیشتری به تیم داشته باشند و حداقل کاری که انتظار می‌رود این است که بودجه تخصیص یافته را در اختیار باشگاه قرار دهند تا مشکلات کم شود. مسلما بهای این بی توجهی متوجه هواداران دوست داشتنی پارس جم خواهد شد که تیم خود را در مسیر بدی خواهند دید. نباید بگذارند این بی توجهی به قیمت از دست رفتن تیم باشد. بازیکنان علیرغم تمامی مشکلات در کنار هواداران به موفقیت تیم فکر می‌کنند اما مسلما آنها مشکلاتی دارند که باعث از دست رفتن تمرکز و مشکلات بزرگتر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها