کد خبر : 1667558 | 20 بهمن 1398 ساعت 16:45 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

دلیل اصلی غیبت ادن هازارد برابر اوساسونا

ادن هازارد یک بار دیگر از فهرست رئال مادرید بیرون ماند و امروز بازی تیمش برابر اوساسونا را از خانه تماشا خواهد کرد.

دلیل اصلی غیبت ادن هازارد برابر اوساسونا

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از آاس، نزدیک به سه ماه پیش ادن هازارد در بازی با پی اس جی و توسط توماس مونیه مصدوم شد. مچ پای راست او دچار آسیب دیدگی جدی شد و در حالی که پزشکان ابتدا دوری دو هفته ای را پیش بینی کردند، ولی مشخص شد که او نیاز به جراحی دارد و نزدیک به دو ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. دو ماه و نیم بعد، هازارد هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

در حالی که نزدیک به یک هفته است او به تمرینات گروهی رئال برگشته اما زیدان هنوز ترجیح می دهد به او فشار نیاورد. هازارد بازی با سوسیداد در کوپا دل ری را از دست داد و در فهرست بازی امشب برابر اوساسونا هم قرار نگرفت.

 

 

1474159

 

 

طبق ادعای آاس، هازارد مشکلی برای بازی ندارد ولی زیدان اعتقاد داشت که بازی در ال سادار برابر اوساسونا می تواند بسیار سنگین و پربرخورد باشد. او خودش در دوران فوتبالش، سه بار در این زمین بازی کرده و همه آنها نیز پرتنش بود. دو باخت و تنها یک برد حاصل کار زیدان در ال سادار بود.

زیدان برای دوری از هر گونه ریسک یک مصدومیت جدید، ترجیح داد هازارد را در مادرید نگاه دارد. او خود را برای بازی یکشنبه آینده برابر سلتا در برنابئو مهیا خواهد کرد و احتمالا نیم ساعت در نیمه دوم شانس بازی به او خواهد رسید. زیدان امیدوار است که هازارد تا هفت اسفند و بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با سیتی بتواند شرایط 90 دقیقه حضور در زمین را پیدا کند.

شرایط هازارد مشابه شرایط سال 2017 اوست. زمانی که در تمرین تیم ملی بلژیک از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و پس از جراحی، در منطقه مصدوم او یک پلاک تیتانیوم کار گذاشته شد. هازارد پس از بازگشت به میادین مدتی طول کشید تا بتواند به فرم خوب خودش برگردد.

 

 

1474158

دیدگاه‌ها