کد خبر : 1665225 | 09 بهمن 1398 ساعت 21:49 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان به این ادن هازارد امیدوار است (عکس)

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید در حال رسیدن به مرز آمادگی قرار گرفته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در تابستان سال گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت ادن هازارد با مبلغ 100 میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد، به نظر می رسد خلا حضور بازیکنان بزرگ در برنابئو به اتمام رسیده است. اما در چند ماه اول حضور ادن هازارد در رئال مادرید، این بازیکن با دوران اوج فاصله داشت و هفته های اخیر را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است.

 

اگرچه پیش بینی می شد ادن هازارد در دربی ابتدای هفته بعد مقابل اتلتیکومادرید حاضر باشد، اما او هنوز از بند مصدومیت رهایی نیافته و احتمالا حدود سه هفته دیگر قادر به بازی کردن خواهد بود.

 

اما تصاویر اخیر منتشر شده از ادن هازارد نشان دهنده تلاش فراوان او برای بازگشت به میادین و البته کاهش وزن واضح این بازیکن داشت. هازارد در روزهای ابتدایی انتقال به رئال مادرید به وضوح اضافه وزن داشت و حتی خودش نیز مدتی قبل اعتراف کرد در تابستان وزن او چند کیلو زیاد شده است، اما این تصاویر موید آن است ستاره بلژیکی در شرایط خوب جسمانی به میادین باز خواهد گشت. هنوز دشوارترین روزهای رئال مادرید در این فصل باقی مانده و هواداران این باشگاه امیدوارند بازگشت ادن هازارد در شرایطی آرمانی، کمک رسان زین الدین زیدان در مقاطع تعیین کننده و پایانی فصل باشد.

 

1473966

 

1473967

دیدگاه‌ها