کد خبر : 1667562 | 20 بهمن 1398 ساعت 16:52 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسوولان استان باید به فکر تیم باشند

شفیعی: در جم پول رفت و آمد هم نداریم

بازیکن پارس جنوبی به انتقاد از عملکرد مسوولان استانی پرداخت و خواهان حمایت از سوی آنها شد.

شفیعی: در جم پول رفت و آمد هم نداریم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شفیعی در خصوص تساوی مقابل سایپا و تساوی در این بازی خارج از خانه گفت: تیم‌ ما بدلیل مشکلاتی که برایش آمد تمرینات مناسبی را پشت سر نگذاشت و مهمترین مساله این بود که از نظر روحی و روانی آماده نبودیم. گرچه شب قبل از بازی قرار بود در زمین حاضر نشویم ولی بالاخره تصمیم گرفتیم حالا که تا اینجا آمدیم پس به زمین هم برویم. در مورد بازی هم باید بگویم که تقریبا همه‌چیز برابر بود. سایپا هم به این دلیل که امتیاز میزبانی داشت خیلی روی دروازه ما فشار آورد توانست به گل برسد. بعد از آن بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و خوشبختانه توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم و در نهایت یک امتیاز بگیریم.


وی درباره شایعات پیش از این بازی و عدم حضور بازیکنان پارس به دلیل مشکلات مالی در این بازی گفت: این موضوع که در فوتبال ایران یک تیم به هر دلیلی بازی نکند اصلا وجود ندارد به این دلیل که عواقب و جریمه‌های زیادی در پی دارد. ولی بنظرم با تمام این حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد همانطور که بازیکنان پای تعهدشان ایستادند با وجود تمامی مشکلات در زمین حاضر شدند و باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند. چرا که برخی از بازیکنان ما اصلا هیچ دریافتی نداشتند. وجود مشکلات مالی کار را برای بازیکنان هر تیمی سخت می‌کند. 


شفیعی در ادامه گفت: زمانی که شما پول نداشته باشید مشکلات در زندگی شخصی کار را سخت خواهد کرد و این موضوع تمرکز بازیکنان را بر هم می‌زند. متاسفانه یک سری از بازیکنان پارس‌جنوبی حتی پول رفت و آمد خودشان را هم ندارند چرا که از ابتدای فصل دریافتی نداشتند و اکثر آنها بدهی دارند ولی با تمام اینها همه نفرات باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات را برطرف کنند اولین هدفمان هم در حال حاضر بقا در لیگ است بعد از آن قصد داریم به خاطر مردم خوب شهرستان جم نتایج بهتری بگیریم تا باعث خوشحالی آن‌ها باشیم. اگر پول به حساب باشگاه واریز شود تیم ما از نظر روحی و روانی و حتی فنی شرایط خیلی بهتری پیدا خواهد کرد امیدوارم که هرچه زودتر مشکلات پارس‌جم برطرف شود روزهای خوب ما هم فرا برسد.


هافبک تیم پارس جنوبی در مورد همکاری با هومن افاضلی گفت: آقای افاضلی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال ایران هستند. اولین تجربه همکاری‌ام با ایشان است. در مدت زمانی کوتاهی که زیر نظرشان کار کردم دیدم ایشان از هیچ تلاشی برای بهتر شدن تیم کم نگذاشته و از اینکه می‌توانم شاگرد او باشم خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم.

دیدگاه‌ها