کد خبر : 1667599 | 20 بهمن 1398 ساعت 19:48 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بایرن مونیخ به احتمال جذب تیمو ورنر

هربرت هاینر، رئیس هیئت مدیره بایرن مونیخ مدعی شد فعلا برنامه ای برای جذب تیمو ورنر وجود ندارد.

واکنش بایرن مونیخ به احتمال جذب تیمو ورنر

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر و با توجه به درخشش تیمو ورنر در ترکیب لایپزیش و تیم ملی آلمان، همیشه احتمال انتقال او به بایرن مونیخ در رسانه ها مطرح شده است. حالا هربرت هاینر در آستانه دیدار حساس امشب بایرن مقابل لایپزیش، عنوان کرد تیو ورنر بازیکن باکیفیتی است، اما باشگاه بایرن مونیخ فعلا به این نتیجه رسیده برای خرید او تلاش نکند.

 

هربرت هاینر گفت: "ما عملکرد این بازیکن را تجزیه و تحلیل کرده ایم و در پایان نتیجه این بود که او در حال حاضر قرار نیست راهی بایرن مونیخ شود. اما این تصمیم هیچ ارتباطی با خصوصیات تیمو ورنر به عنوان یک فوتبالیست ندارد. من فکر می کنم ورنر بازیکن خوبی بوده و کاملا به درد لایپزیش می خورد.

 

1470699

 

آرزوی بزرگ بازیکنان و هواداران، فتح لیگ قهرمانان است. فتح این جایزه را نمی تواند برنامه ریزی کرد، اما در سال 2022 فینال در خانه ما برگزار می شود و ما می خواهیم در صورت امکان در فینال حاضر باشیم.

 

توجه به شرایط مالی در زمان طولانی بسیار مهم است. در صورت لزوم تقویت ترکیب، شما می توانید سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. ما باید در برنامه ریزی تیمی چشم انداز داشته و همیشه فقط در رابطه با شرایط کوتاه مدت واکنش نشان ندهیم.

 

آینده هانسی فلیک؟ خود او نیز به خوبی می داند که در بایرن مونیخ همه چیز معطوف به پیروزی و قهرمانی است. ما بارها تاکید کرده ایم که احتمال ادامه دادن با فلیک را در ذهن داریم. ما حالا می خواهیم صبر کنیم اما عملکرد او تاکنون عالی بوده است."

دیدگاه‌ها