کد خبر : 1667629 | 20 بهمن 1398 ساعت 22:22 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 0 - 0 لایپزیش؛ جدال مدعیان برنده نداشت

بایرن مونیخ در دیداری حساس برابر لایپزیش با تساوی بدون گل متوقف شد.

بایرن 0 - 0 لایپزیش؛ جدال مدعیان برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار تعیین کننده بین تیم اول و دوم جدول، بایرن مونیخ و لایپزیش در استادیوم آلیانس آره نا به تساوی رضایت دادند تا بهترین اتفاق برای دیگر تیم های مدعی رقم خورده و جنگ قهرمانی به هفته های آتی کشیده شود.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یابد، اما ضربه مواج و تماشایی تیاگو از پشت محوطه با عکس العمل تماشایی دروازه بان حریف همراه شد.

 

1477076

 

در دقیقه 11 و با همکاری گورتزکا و توماس مولر، بایرن مونیخ صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه مولر از فاصله ای نزدیک به هالستنبرگ برخورد کرد.

 

در دقیقه 25 بایرن مونیخ دو بار با ضربات متوالی گناربری و لواندوفسکی می توانست به گل اول دست یابد، اما هر دو بار حضور به موقع مدافعان لایپزیش مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

دقایقی بعد بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه لواندوفسکی در دهانه دروازه نزدیک خط توسط اوپامکانو بازگردانده شده و این موقعیت فوق العاده از دست رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

لایپزیش نیمه دو را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 می توانست به گل برسد، اما ضربه آدامس توسط مدافعان بایرن دفع شد و در ریباند ضربه سابیتزر در مرکز محوطه در موقعیتی خوب از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بایرن مونیخ می توانست در دقیقه 53 به گل اول دست یابد، اما پنالتی اعلام شده برای این تیم توسط VAR مردود شد.

 

1477077

 

در دقیقه 61 لایپزیش بهترین فرصت ممکن را برای زدن گل اول از دست داد. انکولو و تیمو ورنر در موقعیت دو به یک مقابل دروازه بایرن قرار گرفتند و انکولو مهاجم جوان لایپزیش را در برابر دروازه و بدون یارگیر صاحب موقعیت کرد، اما ضربه ورنر در عین ناباوری در موقعیتی فوق العاده از دست رفت.

 

در ادامه و روی اشتباه مدافعان بایرن و خروج مانوئل نویر، تیمو ورنر در مقابل دروازه تیم میزبان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که ضربه او به مدافعان حریف برخورد کرد.

 

در دقیقه 78 این بایرن مونیخ بود که موقعیت فوق العاده را از دست داد. روی آشفتگی مدافعان لایپزیش، لئون گورتزکا در موقعیتی تک به تک می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او در آستانه ورود به دروازه با مهار فوق العاده گولاسچی همراه شد.

 

در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری منتج به خلق موقعیت خاصی روی دروازه ها نشد تا این دیدار حساس در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها