کد خبر : 1667647 | 21 بهمن 1398 ساعت 01:25 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

بتیس 2-3 بارسلونا: ستین در ویامارین سربلند شد

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-2 بتیس را شکست بدهد.

بتیس 2-3 بارسلونا: ستین در ویامارین سربلند شد

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها در این دیدار دو بار از حریف عقب افتادند اما به لطف نمایش خوب لیونل مسی، موفق شدند در این دیدار به پیروزی برسند تا کیکه ستین در بازگشت به خانه تیم سابقش، به یک پیروزی باارزش دست پیدا کند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد. فکیر که پا به توپ وارد محوطه جریمه بارسا شده بود، توسط لنگله متوقف شد. داور بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. کانالس پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن تراشتگن، دروازه بارسا را باز کرد.

اما این برتری تنها سه دقیقه پایدار بود و بارسا در دقیقه 9 کار را به تساوی کشید. روی پاس عالی مسی بود که دی یونگ پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه والی، دروازه بتیس را باز کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 23، بارسا صاحب موقعیت شد اما مسی که با پاس گریزمان صاحب فرصت شده بود، نتوانست روبلس را مغلوب کند.

در مقابل این بتیس بود که در دقیقه 26 به گل دوم رسید. روی اشتباه ویدال در میانه میدان بود که بازیکنان بتیس یک حمله خطرناک را ترتیب دادند و روی پاس کاناس، فکیر با یک ضربه پای چپ تماشایی، دروازه بارسا را باز کرد.

بازیکنان بارسا بعد از این گل بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 32، سمدو می توانست بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما مارک بارترا مانع از گلزنی او شد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و به نظر می رسید این نیمه با برتری بتیس به پایان خواهد رسید اما در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، بارسا به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال مسی در موقعیتی مناسب به بوسکتس رسید و او هم با ضربه ای محکم، کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان برسد.

نیمه دوم را بارسا هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسند. ابتدا در دقیقه 48، روی پاس ویدال، مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را روبلس دفع کرد.

یک دقیقه بعد، روی کرنر مسی، جونیور فیرپو می توانست کار را تمام کند اما مدافعان بتیس به هر ترتیب ممکن مانع از باز شدن دروازه تیم شان شدند.

برتری بارسا ادامه داشت و با حضور یوردی آلبا و آرتور، حملات این تیم شدت بیشتری هم گرفت. در دقیقه 62 مسی با یک حرکت خوب، برای خود موقعیت سازی کرد اما باز هم روبلس مقاومت کرد و اجازه نداد بارسا به گل سوم برسد.

پس از آن بازیکنان بتیس برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این بارسا بود که سرانجام در دقیقه 72 به گل سوم رسید. روی ارسال مسی بود که لنگله بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و کار را تمام کرد.

4 دقیقه بعد کار برای بتیس سخت تر هم شد. فکیر که به خاطر خطا روی لنگله کارت زرد گرفته بود، واکنش نامناسبی به آن داشت و داور هم با دادن کارت زرد دوم، او را اخراج کرد.

اما برتری عددی بارسا چندان دوام نداشت و لنگله که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 79 از بازی اخراج شد.

در دقایق پایانی این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و به دنبال زدن گل های بعدی بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با برتری 3-2 بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها