کد خبر : 1667719 | 21 بهمن 1398 ساعت 14:36 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

تایید شد؛ بارسا در مسیر بهبودی با ستین

بازی شب گذشته برابر بتیس نشان داد که بارسلونا در مسیر پیشرفت زیر نظر کیکه ستین قرار دارد.

تایید شد؛ بارسا در مسیر بهبودی با ستین

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شب گذشته سه امتیاز حیاتی را در بنیتو ویامارین به دست آورد و مهمتر اینکه توانست فاصله با رئال را به سه امتیاز برگرداند. بارسلونا که فصل جاری در خانه حریفان اغلب عملکرد خوبی نداشته، به برد در زمین بتیس نیاز داشت. شکست برای این تیم می توانست اتفاقی تراژیک باشد ولی تیم کیکه ستین قدمی رو به جلو برداشت.

 

 

1477120

 

 

اگر در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی برابر بیلبائو، بارسا با وجود شکست و حذف از رقابت ها بارقه های امید را زنده کرده بود، شب گذشته تایید شد که زیر نظر کیکه ستین از لحاظ شکل بازی در مسیر بهبودی و پیشرفت قرار دارد. البته هنوز در برخی زمینه ها بارسا جا برای بهتر شدن دارد و ضعف هایی هنوز در این تیم دیده می شود ولی به خصوص در سرعت بازی و ارائه یک سبک بازی جدید، بارسا کاملا موفق عمل کرد. استراتژی ستین برای بازی دیشب کلیدی بود. بارسا گل های دوم و سوم خود را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند. ارسال های مسی و ضربات بوسکتس و لنگله که به تور نشستند.

 

 

1477115

 

 

1477125

 

تیم در کارهای دفاعی منسجم نشان داد و به خصوص در هنگام در اختیار داشتن توپ، مسلط و هدفمند بود. بتیس همچون بیلبائو به ندرت توانست روی دروازه بارسا خطر ایجاد کند و در واقع دو اشتباه فردی از بازیکنان بارسا بود که منجر به دو گل برای بتیس شد.

گل اول روی خطای هند لنگله و گل دوم پس از هدر دادن توپ در میانه زمین توسط ویدال و سپس ضعف در پوشش اومتیتی حاصل شد. بارسا از حیث تحرک در فاز تهاجمی کاملا بهتر از قبل شده است. مهاجمان بهتر و راحت تر خط دفاعی حریف را می شکنند و می توان گل دی یونگ را اثبات این ادعا عنوان کرد. او از 80 متری حرکت کرد، به قلب دفاع بتیس زد و در نهایت توانست پاس قطری دقیق مسی را به گل تبدیل کند.

 

این بارسا البته هنوز کار دارد؛ به خصوص در بازیسازی از عقب زمین. همچنین گریزمان در فاز تهاجمی می تواند و باید عملکرد بهتری داشته باشد. ستاره فرانسوی همچنان در لالیگا عملکرد چندان خوبی از خود نشان نمی دهد.

 

 

1477134

دیدگاه‌ها