کد خبر : 1667666 | 21 بهمن 1398 ساعت 09:37 | 151.7K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز شیرینِ ماجراجویی فرهاد در آسیا

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق

در اولین گام از چالش هیجان انگیز آسیایی، سرمربی جوان استقلال در پی آغازی شیرین در این ماجراجویی است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 18:00 به وقت تهران استقلال در اولین گام خود در مرحله گروهی ACL2020 مهمان الشرطه تنها نماینده عراق خواهد بود، جدالی دورتر از پایتخت عراق و در مرکز کردستان این کشور تا میزبان هم طعم بازی در شهر ثالث را بچشد.


استقلال که با عبور از دو خوان دشوار پلی آف آن هم با بحران ها و حواشی بسیار با شایستگی به مرحله گروهی رسید خوب می داند برتری در بازی امروز از چه اهمیتی برای رسیدن به رویای صعود برخوردار است از همین رو شنیده می شود فرهاد مجیدی برحسب فشردگی و خستگی حاکم بر ساق بازیکنان، تغییرات سورپرایز کننده ای در ترکیب تیم برنده خود ایجاد خواهد کرد.


درون دروازه سیدحسین حسینی جایگاه ثابتی دارد. شماره یک استقلال که برخلاف بازی های داخلی در آسیا با دو کلین شیت در پلی آف نقش مهمی در صعود تیمش داشت امروز با انگیزه ثبت کلین شیتی دیگر به میدان می رود تا وظایف تعیین کننده ای به دوش بکشد.


در خط دفاع سه نفره بعید است سرمربی استقلال دست به تغییر بزند چون نه عارف غلامی نه سیاوش یزدانی را در اختیار دارد نه مدافع بلغاری تازه خریداری شده به سطح آمادگی مطلوب بدنی رسیده که فرهاد بخواهد با اعتماد به او در این بازی مهم تغییرات تدافعی ایجاد کند.


 اما خستگی ناشی از چهار بازی دشوار در کمتر از دو هفته مجیدی را به این فکر فرو برد تا امشب در اربیل تغییراتی در بین بک چپ و راست خود ایجاد کند از همین رو هیچ بعید نیست وریا غفوری یا هروه میلیچ جای خود را به نفراتی مثل علی دشتی و میلاد زکی پور بدهند گرچه این تغییرات می تواند ریسک بزرگی هم محسوب شود.


در میانه میدان هم یک یا دو تغییر به وجود خواهد آمد تا جایی که احتمال قرار گرفتن آرش رضاوند از ابتدای بازی به جای مسعود ریگی یا فرشید باقری خیلی زیاد است. آخرین خبرها از اربیل نشان می دهد فرهاد برای تزریق نیروی تازه نفس در میانه میدان مصمم است و رضاوند می تواند جدی ترین گزینه او باشد.


در خط حمله و در غیاب شیخ دیاباته مصدوم به احتمال فراوان مهدی قائدی هم نیمکت نشین خواهد شد تا این بار زوج مطهری – تبریزی برای اولین بار در پیکان تهاجمی استقلال به میدان بروند. تبریزی که در رقابت های داخلی به نیمکت چسبیده حالا این فرصت را دارد تا از خستگی بهترین گلزن این فصل استقلال نهایت بهره را برده و توانایی های خود را در اربیل به رخ بکشد.
با این تفاسیر ترکیب احتمالی استقلال آن هم در اولین ماجراجویی آسیایی مقابل رقیب قطری می تواند به این شکل باشد؛

 

"سیدحسین حسینی؛ محمد دانشگر، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی؛ وریا غفوری(علی دشتی) علی کریمی، فرشید باقری(آرش رضاوند)مسعود ریگی، هروه میلیچ(میلاد زکی پور)؛ امیرارسلان مطهری، مرتضی تبریزی.

دیدگاه‌ها