کد خبر : 1667684 | 21 بهمن 1398 ساعت 10:54 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: بایرن مقابل لایپزیش خوش شانس بود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ نتیجه تساوی مقابل لایپزیش را رضایت بخش توصیف کرد.

هانسی فلیک: بایرن مقابل لایپزیش خوش شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بایرن مونیخ در دیداری که هم موقعیت های خوبی را از دست داد و هم در چند صحنه خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد، در نهایت مقابل تیم رده دومی لایپزیش به تساوی بدون گل رسید. هانسی فلیک مدعی شد هر دو تیم شایسته کسب امتیاز بوده اند و هنوز راهی طولانی تا پایان فصل پیش روی بایرن مونیخ باقی مانده است.

 

1477189

 

هانسی فلیک گفت: "من فکر می کنم نتیجه منصفانه بود و می توانم از آن راضی باشم. فکر می کنم هر دو تیم از اینکه موفق به بت کلین شیت شده و هر کدام یک امتیاز گرفتیم رضایت داشتیم.

 

ما می دانیم که هنوز راهی طولانی وجود دارد. هنوز سیزده بازی تا پایان فصل باقی مانده است. ما یک کورس هیجان انگیز پیش رو داریم و این چیزی است که همه می خواهند. دورتموند دیروز خوب بازی کرد، اما کار حریف را تمام نکرد. آنها باید پیروز می شدند، اما فوتبال اینگونه است و لورکوزن نیز مقابل ما خوش شانس بود.

 

ما در نیمه اول نمایشی بهتر از حریف ارائه دادیم و من از عملکرد بایرن مونیخ در 25 دقیقه ابتدایی بازی رضایت داشتم. البته بعد از گذشت این دقایق دیگر تسلط زیادی بر جریان مسابقه نداشته و به حریف اجازه دادیم به دروازه ما حمله کند، پس خوش شانس بودیم که دروازه بایرن باز نشد. ما در ادامه بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم، اما در نهایت هر دو تیم شایسته کسب یک امتیاز بودند و این نتیجه نیز رخ داد."

دیدگاه‌ها