کد خبر : 1667693 | 21 بهمن 1398 ساعت 11:42 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: بازی کردن در کنار لیونل مسی آسان است

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا نسبت به داوری دیدار مقابل بتیس معترض است.

دی یونگ: بازی کردن در کنار لیونل مسی آسان است


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در دیداری دشوار در خانه بتیس با نتیجه 2-3 به برتری دست یافت تا فاصله سه امتیازی با رئال مادرید صدرنشین را حفظ کند. فرانکی دی یونگ که یکی از گل های تیمش را روی پاس لیونل مسی به ثمر رسانده بود، بازی کردن در کنار ستاره آرژانتینی بارسلونا را آسان توصیف کرد.

 

1477194

 

فرانکی دی یونگ گفت: "در دیدار مقابل بیلبائو قطعا باید یک ضربه پنالتی به سود ما اعلام می شد و روی من خطا شده بود، امروز نیز همین اتفاق در مورد لیونل مسی رخ داد که البته هیچ کدام از صحنه ها پنالتی گرفته نشد. البته من نمی خواهم در مورد داوران جنجال ایجاد می کنم، صحبت های من انتقاد نیست و فقط نظرم را می گویم."

 

فرانکی دی یونگ در مورد فرم هفته های اخیرش نیز گفت: "من در حال بهتر شدن هستم، اما هنوز به طور کامل با شرایط سازگار نیستم، اما فکر می کنم بهتر از هفته گذشته بازی کردم.

 

پاس گل لیونل مسی؟ پیروزی و کسب هر سه امتیاز در این دیدار بسیار مهم بود، اما این یک مسابقه سرنوشت ساز نبود و ما هنوز هم به رئال مادرید در صدر جدول نزدیک هستیم. بازی کردن در کنار لیونل مسی آسان است، فقط کافیست فضاها را جستجو کنید و مسی شما را پیدا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها