کد خبر : 1667717 | 21 بهمن 1398 ساعت 14:27 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی: انتقام بازی رفت را از سپاهان گرفتیم

دریافت کننده ملی پوش کاله آمل گفت: سپاهان که در جدول با ما هم امتیاز بود را کنار زدیم و یک پله صعود کردیم.

صالحی: انتقام بازی رفت را از سپاهان گرفتیم

به گزارش"ورزش سه"، کاله آمل را می‌توان با در اختیار داشتن بهروز عطایی روی نیمکت و حضور بازیکنانی همچون عادل غلامی، امیرحسین اسفندیار و میثم صالحی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال به حساب می‌آید.

 

آملی‌ها دیروز در خانه در یک بازی حساس از سد سپاهان گذشتند تا در رده چهارم و بالاتر از اصفهانی ها قرار بگیرند.


میثم صالحی دریافت کننده تیم کاله آمل پس کسب پیروزی مقابل تیم سپاهان در گفت و گو با خبرنگار  "ورزش سه" در آمل اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و خدا را شکر که در ست پنجم با حمایت هوادارانمان به پیروزی بسیار مهمی دست پیدا کنیم‌. توانستیم انتقام بازی رفت را از سپاهان بگیریم.


وی در ادامه افزود: برای هر ورزشکاری بازی در حضور این هواداران عاشق که یک صدا فقط تیم خود را تشویق می‌کنند لذت بخش است و امیدوارم تا در بازی‌های آتی نیز برای حمایت از تیم خود در سالن حضور پیدا کنند تا بتوانیم با کسب پیروزی کاله را به جایگاه واقعی آن برسانیم.


دریافت کننده ارومیه‌ای تیم کاله در رابطه با تاثیرگذاری او در جریان بازی بیان داشت: تیم ما از 14 بازیکن تشکیل شده است که همه بازیکنان در نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار هستد و وقتی ما در زمین بازی می کنیم، نفرات روی نیمکت نیز با تشویق خود بازیکنان داخل زمین را رو به جلو سوق می‌دهند.


صالحی در رابطه با عملکرد تیم کاله آمل در بازی با سپاهان گفت: خوشحالم که موفق شدیم این هفته تیم قدرتمند سپاهان اصفهان را که در جدول رده بندی لیگ برتر با ما هم امتیاز بود را کنار بزنیم و یک پله صعود کنیم و به هدفمان نزدیک شویم.


بازیکن تیم والیبال کاله آمل در پایان عنوان کرد: تیم ما کادرفنی بسیار خوب و با دانشی را دارد و مطمئن هستم که با این کادرفنی وقتی بازی در بعضی مواقع گره می‌خورد می‌توانیم با همین بازیکنان جوان نتیجه بازی را تغییر دهیم.

گفت‌وگو: علی گرجی‌پور

دیدگاه‌ها