کد خبر : 1667724 | 21 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس واسکز:

رئال سال پیش در پامپلونا پیروز نمی شد

لوکاس واسکز معتقد است رئال مادرید در شرایطی مشابه، فصل گذشته بر اوساسونا پیروز نمی شد.

رئال سال پیش در پامپلونا پیروز نمی شد

به گزارش"ورزش سه"، رئال روز گذشته در پامپلونا توانست با وجود اینکه ابتدا با یک گل از میزبانش اوساسونا عقب افتاده بود، شکست را جبران کرده و با نتیجه پرگل 1-4 به پیروزی برسد. یک ضرب شست شخصیتی از سوی کهکشانی ها که نشان داد عزمشان برای قهرمانی لالیگا را جزم کرده اند.

 

 

1474085

 

 

لوکاس واسکز که در این بازی توانست گل سوم رئال را به ثمر برساند، به خبرنگاران گفت:« سال گذشته ما در چنین زمینی و در شرایطی مشابه اگر عقب می افتادیم، قادر به جبران و کسب پیروزی نبودیم اما نشان دادیم که رئال به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و در هر شرایطی پیروزی می خواهد. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود؛ به خصوص پس از شکست از سوسیداد و حذف از کوپا دل ری که تردیدها به ما را باعث شده بود. اگر به اوساسونا می باختیم، این تردیدها بیشتر می شد و ما با پیروزی نشان دادیم که نباید به این رئال تردید داشت. خیلی منسجم و متحد کار کردیم و این یک برد تیمی بود.»

 

شباهت با تیم فصل 17-2016:« آن تیم، لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کرد ولی هر فصل داستان خودش را دارد. در لالیگا وضعیت خیلی خوبی داریم و قهرمانی در آن برای ما خیلی مهم است. همچنین روی قهرمانی چمپیونزلیگ نیز تمرکز کرده ایم.»

 

 

دیدگاه‌ها