کد خبر : 1667828 | 21 بهمن 1398 ساعت 21:14 | 56.6K بازدید | 0 دیدگاه

حقوق یک بازیکن الهلال به اندازه سه سال تیم ماست؛

کوزین: کمی ترسیده بودیم، چون با قهرمان آسیا بازی داشتیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است که انجام یک بازی خوب مقابل الهلال کافی است و نباید هواداران این تیم به بردن الهلال فکر کنند.

کوزین: کمی ترسیده بودیم، چون با قهرمان آسیا بازی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو کوزین که به جای مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم شهرخودرو پس از شکست 2 بر صفر مقابل الهلال در نشست خبری حاضر شده بود، در رابطه با بازی بازیکنان گفت: نیمه اول ما خوب بازی کردیم که البته کمی دفاعی بود. فقط باید از بازیکنانمان تشکر کنم که 95 دقیقه بازی بسیار خوبی انجام دادند. آنها خیلی چیزها از این بازی به دست آوردند و خیلی جنگیدند و مقابل قهرمان دور قبل مسابقات صحبت کردند و باید از نمایشی که در زمین داشتیم خوشحال باشیم.

 

سوال اول از کوزین در این رابطه بود که تیم شهرخودرو پس از گل خوردن روان تر بازی کرد و آیا بازیکنان و کادر فنی تیم به اسم الهلال خودشان را باخته بودند. کوزین در این رابطه توضیح داد: ببینید این اولین بار بود که تیم ما در مسابقات آسیایی شرکت می کرد و این اصلا آسان نیست. شما ممکن است در اولین دیدار یک مقداری بترسید، چون مقابل تیم قهرمان آسیا بازی می کنید. پس آسان نیست که شما شخصیت خوب خودتان را نشان دهید. وقتی ما در نیمه اول تلاش کردیم که از زمین خودمان بیرون بیاییم، توپ هایمان را از دست دادیم و این توپ ها تبدیل به ضدحمله شدند. آنها بازیکنان بزرگی دارند و نباید به آنها فضا بدهید. من فکر می کنم که در نیمه اول از نظر دفاعی شرایط خوبی داشتیم ولی نیاز داریم که شخصیت تیمی بهتری پیدا کنیم. در نیمه دوم ما ریسک کردیم و این دیگر فوتبال است. شما ممکن است گل بخورید و بازی را از دست بدهید. این بخشی از فوتبال است.

 

سوال بعدی از سرمربی ایتالیایی در این رابطه بود که شما اولین بازی آسیایی را تجربه کردید و حالا برنامه بعدی‌تان برای این مسابقات چیست که او گفت: خب ببینید ما بازی به بازی نگاه می کنیم و جلو می رویم. امروز ما مقابل بهترین تیم آسیا بازی کردیم؛ بنابراین ما نباید به دنبال پیروزی باشیم، برای ما باید این مهم تر باشد که فوتبال بازی کنیم. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. ممکن است در نیمه اول شخصیت کمتری داشتیم ولی نیمه دوم بهتر شدیم. اما فقط حقوق یک بازیکن الهلال به اندازه سه سال کل تیم ما است، پس ما باید این موضوع را بفهمیم.

دیدگاه‌ها