کد خبر : 1667892 | 22 بهمن 1398 ساعت 12:43 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

در ایران احساس امنیت کامل دارم

اسکوچیچ: وظیفه من صعود به جام جهانی است

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در مصاحبه ای با روزنامه وچرنی کرواسی، درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

اسکوچیچ: وظیفه من صعود به جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن نام بسیاری از گزینه ها، نهایتا هفته گذشته فدراسیون فوتبال ایران سرمربی سابق صنعت نفت آبادان یعنی دراگان اسکوچیچ را برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی انتخاب کرد.

 

تیم ملی ایران بعد از ماجراجویی هفت ساله با کارلوس کی‌روش و پس از آن یک دوره کوتاه مدت با مارک ویلموتس، تصمیم به همکاری با دراگان اسکوچیچ ۵۱ ساله گرفت.

 

پیش از اسکوچیچ، سرمربیانی نظیر آندره آ استراماچونی و گابریل کالدرون به دلیل برخی مشکلات در انتقال پول به حساب آن ها به علت تحریم ها، از ایران کوچ کرده بودند. اسکوچیچ در این باره گفت: " گزارش رسانه ها در مورد پرداخت های نامنظم در ایران یک چیز است. چیزهای دیگری نیز در ایران وجود دارد. تجربه من در ایران، جایی که پنج سال گذشته در آن کار کردم، چنین نیست. ممکن است که شما دستمزد خود را کمی دیر دریافت کنید اما این موضوع خیلی مهمی نیست بنابراین من از این دست مشکلات ترسی ندارم. "

 

 

1476753

 

 

اسکوچیچ درباره انتظارات مبنی بر صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز گفت: " ایران در حال حاضر دومین تیم قاره آسیا است و همیشه انتظار صعود برای آنها وجود دارد. این همان چیزی است که من آن را به عنوان وظیفه خود تعیین کرده و ادامه خواهم داد. "

 

اسکوچیچ در رابطه با حضور در تیم‌های باشگاهی ایرانی نیز گفت: " من در هر یک از آنها بیشترین موفقیت را داشته ام. من در لیگ قهرمانان آسیا با فولاد بازی کردم و به عنوان دومین مربی خونه به خونه، این تیم را به فینال جام حذفی رساندم. بدیهی است که آنها( فدراسیون) من را مورد قضاوت قرار دادند و این باور را داشتند که من از بازیکنان آنها شناخت کافی دارم و به همین دلیل این فرصت را به من دادند. چالشی که خیلی مشتاقانه منتظر آن هستم."

 

اسکوچیچ همچنین درباره شایعاتی که پیرامون نا امنی در ایران مطرح می‌شود نیز گفت: " در ایران زندگی کاملاً طبیعی در جریان است و هیچ گونه تهدیدی وجود ندارد. من به مدت طولانی اینجا بودم و عاشق این کشور و مردم آن هستم. ایرانی‌ها یک ملت عاشق فوتبال هستند. در ایران احساس امنیت بیشتری نسبت به آنچه در برخی از کشورهای اروپایی احساس کرده ام را تجربه می کنم. "

 

 

دیدگاه‌ها