کد خبر : 1667893 | 22 بهمن 1398 ساعت 13:08 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب بلوگرانا

باورنکردنی؛ لحظه شماری بارسا برای مصدومیت طولانی دمبله(عکس)

نشریات کاتالانی در شماره های امروز خود به مسئله مصدومیت عثمان دمبله و خرید یک بازیکن پست ۹ توسط بارسا در صورت تایید دوری ۵ ماهه ستاره فرانسوی از میادین، پرداخته اند.

باورنکردنی؛ لحظه شماری بارسا برای مصدومیت طولانی دمبله(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در تابستان ۲۰۱۷ با امیدهای بسیار راهی نوکمپ شد اما تا به این جا مصدومیت های پیاپی به این بازیکن اجازه درخشش در ترکیب بلوگرانا را نداده است. این ستاره فرانسوی که اخیراً بعد از یک مصدومیت نسبتا طولانی به تمرینات بارسا بازگشته بود، دوباره دچار آسیب دیدگی شد تا این بار فصل برای او به پایان برسد.

 

به جز عثمان دمبله، چندی پیش مشخص شد که لوییس سوارز نیز به دلیل مصدومیت در ادامه فصل قادر به همراهی آبی و اناری ها نخواهد بود؛ دو مصدومیتی که حالا نیاز بارسا به جذب بازیکن در خط حمله را افزایش داده است.

 

 

1471161

 

 

فرصت نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده اما باشگاه بارسلونا تنها در یک صورت قادر به جذب بازیکن خواهد بود؛ بر اساس قوانین لالیگا در صورتی که تایید شود بازیکنی بیش از ۵ ماه دور از میادین خواهد بود، به باشگاهش فرصتی ۱۵ روزه برای جذب جانشین او داده خواهد شد.

 

به نظر می رسد که میزان مصدومیت عثمان دمبله امروز مشخص خواهد شد و در صورتی که تایید شود این بازیکن بیش از ۵ ماه از میادین دور خواهد بود، بارسلونا می تواند به جای این فرانسوی یک بازیکن دیگر را طی ۱۵ روز جذب کند. نکته عجیب درباره این ستاره فرانسوی این که او طی فصول اخیر ۸۰ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و تنها در ۷۴ دیدار برای بلوگرانا به میدان رفته است.

 

 

1477702

 

 

بحث مربوط به میزان مصدومیت دمبله و خرید بازیکن به جای او، موضوعی بوده که دو روزنامه موندو و اسپورت تیتر اصلی خود را به آن اختصاص داده اند. موندو با تیتر " هفته امضای قرار داد با شماره ۹" در گزارش روی جلد خود نوشت: " عثمان دمبله امروز در فنلاند مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد و سپس میزان دوری او از میادین مشخص خواهد شد. آنخل(ختافه)، لوکاس پرز(آلاوس)، ویلیان خوزه(رئال سوسیداد) و لوورن (بتیس) گزینه های بارسا به حساب می آیند."

 

 

1477415

 

 

اسپورت نیز با تیتر "دمبله، روز D" روی جلد خود نوشت: " دمبله امروز راهی فنلاند شد تا تحت عمل جراحی قرار گیرد و بعد از آن نیز مدت دوری اش از میادین مشخص خواهد شد. بارسلونا انتظار دارد که این مهاجم پنج ماه از میادین دور باشد تا بتواند یک مهاجم به جای او جذب کند."

 

 

1477414

دیدگاه‌ها