کد خبر : 1667932 | 22 بهمن 1398 ساعت 18:12 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

آیا او دنبال پیروزی برابر استقلال بود؟!

سرمربی الشرطه زیر تیغ انتقاد رسانه‌های عراق

نمایش دور از انتظار و ضعیف قهرمان عراق در اولین هفته از ACL2020 باعث شد تا سرمربی صرب این تیم زیر تیغ تیز انتقادات رسانه ها قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی سوت پایان بازی با استقلال از سوی داور اردنی زده شد طرفداران و اهالی فوتبال در عراق از این که تنها نماینده این کشور در لیگ قهرمانان شکست نخورد حسابی خوشحال و شادمان بودند.


در این بین آلکساندر ایلیچ سرمربی الشرطه با ادعایی که در نشست خبری بعد از بازی به زبان آورد بیشتر باعث شد تا رسانه های عراقی خشمگین شوند و طی 24 ساعت گذشته از این بازی او و شاگردانش را زیر تیغ تیز انتقادات خود قرار دهند به خصوص کارشناسان مطرح شبکه های ورزشی این کشور که حسابی از تفکرات تدافعی مربی الشرطه گله مند بودند.

 

1477465


ایلیچ مدعی شد در بازی با استقلال شاگردانش برای برد بازی کردند. همین جمله کافی بود تا رسانه های پرمخاطب عراقی با انتشار مقاله هایی از عملکرد مربی صرب و شاگردانش این سئوال را از مخاطبان خود داشته باشد که آیا الشرطه برابر استقلال برای برد بازی کرده است؟!


سئوالی که بسیاری از طرفداران عراقی به آن پاسخ منفی دادند و مدعی شدند استراتژی ایلیچ مقابل استقلال فقط نباختن بود نه بردن. در این بین علی هادی کارشناس مطرح فوتبال عراق هم با انتقاد صریح و بی پرده از عملکرد ضعیف الشرطه مقابل استقلال در اربیل این نمایش را باعث آبروریزی برای فوتبال عراق دانست.

دیدگاه‌ها