کد خبر : 1668071 | 23 بهمن 1398 ساعت 12:48 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و چراغ سبز برای حضور در یونایتد

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد آماده حضور دوباره در عرصه مربیگری است.

پوچتینو و چراغ سبز برای حضور در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان در تاتنهام، مائوریتسیو پوچتینو در اوایل فصل جدید از این باشگاه جدا شد و در حال حاضر بیکار است. شایعات زیادی در مورد بازگشت او به لیگ برتر و قبول مسئولیت هدایت منچستریونایتد شنیده شده و مائوریتسیو پوچتینو نیز ابراز علاقه کرد دوباره در لیگ برتر مشغول به کار شود.

 

1472696

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "صادقانه بگویم من دوست دارم در لیگ برتر کار کنم. من می دانم که این اتفاق دشوار خواهد بود و حالا باید صبر کنم و در ادامه خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. حالا زمان خوبی برای ریکاوری است، باید کمی در مورد خود فکر کنید و آماده باشید، زیرا در فوتبال همیشه ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و شما باید آماده باشید. من آماده هستم و منتظر یک چالش جدید هستم. من باور و اطمینان دارم که چالش بعدی فوق العاده خواهد بود. شایعات زیادی وجود دارد و همه سرمربیان از این موضوع آگاه هستند.

 

من در مورد همه چیزهایی که در تاتنهام به دست آوردم بسیار افتخار می کنم و هرگاه دوران حضورم در این تیم را تحلیل می کنم، حس می کنم اتفاقات مثبت زیادی رخ داده است. من در یک مقطع مهم هدایت این باشگاه را در دست گرفتم. وظایف پیش رویم در آن مقطع  بسیار ترسناک بود. تخریب استادیوم وایت هارت لین و ساخت یک استادیوم جدید، بازی کردن در ومبلی و میلتون کینز، فقط فوتبالی ها می دانند مقابله با این شرایط چقدر دشوار بود. بهره گیری از فلسفه و ایده های جدید بسیار دشوار بود، اما من به موفقیت هایم افتخار کرده و معتقدم تاتنهام را به سطح دیگری رساندم.

دیدگاه‌ها