کد خبر : 1668096 | 23 بهمن 1398 ساعت 15:15 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

تابستان شلوغ در مادرید

رئال پیرتر از همیشه، پروژه بازگشت کلید خورد

ستاره های بزرگ رئال به تدریج قدم به پایان دوران فوتبال شان می گذارند و نسلی درخشان به افول خود نزدیک می شود. نگرانی ها در رئال از حالا شروع شده است.

رئال پیرتر از همیشه، پروژه بازگشت کلید خورد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید تابستان شلوغی را پیش رو خواهد داشت. هفت بازیکن بزرگ باشگاه از 30 سالگی گذر کرده اند و تیم پیرتر از گذشته شده است. راموس، ناچو، مارسلو، کروس، مودریچ، بیل و بنزما بازیکنان بالای 30 سال فعلی رئال هستند و در باشگاه بر این اعتقادند که باید پروسه جوانگرایی را شروع کنند. جوانگرایی می تواند با خرید بازیکنان جدید و همچنین بازگرداندن بازیکنان جوانی شروع شود که قرضی برای تیم های دیگر بازی می کنند و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده اند. جوانانی که حالا باتجربه تر شده اند و پیراهن رئال برای شان دیگر سنگین به نظر نمی رسد.

 

 

Image result for ramos modric marcelo

 

 

رئال از چند سال پیش اقدام به جذب بازیکنان جوان و آینده دار کرده و بسیاری از آنها را برای کسب تجربه به باشگاه های دیگر قرض داده است. برخی چون براهیم، وینیسیوس و رودریگو نیز هنوز در تیم اول حضور دارند و در کنار ستاره های بزرگ کسب تجربه می کنند. 

تابستان امسال با جذب فرلاند مندی و نیز حساب کردن روی فده والورده، پروسه جوانگرایی شروع شد و قرار است در تابستان با قوت بیشتری ادامه پیدا کند. در این بین شانس بازگشت 4 بازیکن رئال که قرضی در تیم های دیگر بازی می کنند، بیشتر است. 

 

 

1477617

 

اشرف حکیمی

قرارداد قرضی دو ساله ی اشرف با بروسیا دورتموند تابستان امسال به اتمام خواهد رسید و در رئال بر این باورند که او حالا توانایی رقابت برای کسب جایگاه ثابت را دارد. به خصوص که زین الدین زیدان نگاه ویژه ای به این ستاره مراکشی دارد و خود او بود که فصل 18-2017 به اشرف اعتماد کرد.

اشرف فصل گذشته در 28 بازی برای دورتموند 3 گل زد و هفت پاس گل داد و البته مصدومیت سه ماهه به وی اجازه درخشش بیشتر را نداد اما فصل جاری او تاکنون 31 بازی انجام داده، شش گل زده و هفت پاس گل نیز داده است. اشرف توانایی بازی در هر دو جناح را دارد و در 21 بازی به عنوان بال به میدان رفته ولی در بازگشت به رئال، او به پست اصلی اش یعنی مدافع هافبک کناری باز خواهد گشت و می تواند رقیبی جدی برای کارواخال باشد.

رئال همچنین قراردادی جدید با دستمزد بیشتر با وی منعقد خواهد کرد. در این بین اشرف تردیدهایی دارد و می خواهد قبل از بازگشت، با زیدان صحبت کند تا از جایگاهش در تیم اطمینان پیدا کند. از سوی دیگر دورتموند نیز خواهان جذب دائمی اوست ولی رئال با این قضیه مخالف است. اشرف به رئال باز خواهد گشت مگر اینکه خود بازیکن با این قضیه مخالفت کند که چنین چیزی بعید به نظر می رسد.

 

 

1471215

 

مارتین اودگارد

ستاره نروژی پس از چند سال حضور قرضی در تیم های هلندی، امسال به رئال سوسیداد پیوست. قرارداد او قرضی یک ساله است ولی می تواند در صورت رضایت طرفین، به دو سال افزایش یابد. هدف سران رئال این است که اودگارد فصل بعد عضوی از تیم اول باشگاه باشد. درخشش او در فصل جاری فوق العاده بوده و با وجود تمایل باسکی ها برای در اختیار داشتن اودگارد اما به نظر می رسد که رئال قصد بازگرداندن او را دارد.

در این زمینه البته حرف نهایی را خود بازیکن خواهد زد. رئال در صورت بارگرداندن اودگارد هیچ غرامتی به سوسیداد پرداخت نخواهد کرد ولی تحت هر شرایطی به تصمیم خود بازیکن اتکا خواهد کرد. ستاره نروژی قصد ندارد شانس بازی برای رئال را از دست بدهد ولی برای او مهم این است که در ترکیب اصلی جایگاه مطمئنی داشته باشد.

 

 

Image result for reguilon

 

رگیلون

بازیکن محصول آکادمی رئال تابستان امسال با قراردادی قرضی راهی سویا شد. عملکرد خوب او در کنار افت فاحش مارسلو در جناح چپ رئال باعث شده تا سران باشگاه به فکر بازگرداندن او باشند تا ذخیره فرلامند مندی برای فصل آینده شود.

رگیلون هم از بازگشت استقبال می کند ولی نه به هر قیمتی. او جایگاهی ثابت در رئال می خواهد. رگیلون در سویا بازیکن ثابت است و همین انتظار را هم در رئال مادرید دارد. زیدان پس از بازگشت به رئال، ریگلون را نیمکت نشین کرد و احتمالا از سران باشگاه درخواست خواهد کرد تا او همچنان به دور از رئال و قرضی برای سویا یا تیمی دیگر بازی کند.

 

 

1433661

 

دنی سبایوس

سبایوس تابستان امسال قرضی راهی آرسنال شد و خیلی زود توانست به ترکیب اصلی این تیم برسد ولی با حضور میکل آرتتا به جای اونای امری او هم به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. سران رئال همچنان به سبایوس ایمان دارند ولی در مورد او نیز همچون رگیلون حرف نهایی را زیدان خواهد زد. مربی فرانسوی دقایق اندکی به سبایوس میدان می داد و مشخص نیست که با شرایط کنونی رای به بازگشت وی خواهد داد یا خیر.

 

 

 

دیدگاه‌ها