کد خبر : 1668114 | 23 بهمن 1398 ساعت 16:15 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تکیه شهرخودرو به تجربه سید مهدی رحمتی (عکس)

تیم فوتبال شهرخودرو در عین بی‌تجربگی طبیعی خود در آسیا به پختگی بازیکنان بزرگی چون سید مهدی رحمتی تکیه زده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های شهرخودرو و الهلال شاید در بیشتر صحنه‌های نیمه اول خود نوعی تمرین تاکتیک‌های مختلف حمله یک تیم به نظر می‌رسید که در یک نیمه تحت فشار برای مخاطبین تلویزیونی در حال انجام بود. فشاری وحشتناک که قطعا اگر از خودگذشتگی مدافعین شهرخودرو و تجربه و گلری کم اشتباه سید مهدی رحمتی را چاشنی نداشت قطعا گومیز، یاسر الشهرانی و جوینکو بار خود را بسته بودند برای آقای گلی ACL.

 

1477631


سید در این بازی حساس که به قول بازیکنان شهرخودرو بازی با غول آخر اما در اولین دیدار لیگ قهرمانان بود، یک تنه ایستادگی کرد و به رغم حملات پرتعداد حریف مدل‌های مختلف سیو کردن را به نمایش گذاشت هر چند که کمانه کردن توپ در آخرین دقیقه نیمه اول باعث گلی شد که خستگی را به تن او و مدافعین سختکوش شهرخودرو گذاشت.

 

1477632


رحمتی در نیمه دوم هم در عین اینکه شهرخودرو به خودش آمده بود و در میانه زمین توپ را جابجا می‌کرد باز هم بارها منجی دروازه نماینده مشهد تا علیرغم اشتباه مدافعین روی گل دوم، نشان دهد پشت شهرخودرویی‌ها در این بازی و بازی‌های باقیمانده ACL به کوه وصل است و خیال مجتبی سرآسیایی از باب دروازه راحت.

 

1477630


دریافت دو گل از الهلال عربستان به عنوان قهرمان دور قبل آسیا اگرچه در جای خود ناراحت‌کننده به نظر می‌رسید اما عملکرد سید در جای خود قابل تحسین بود و نتیجه‌ای که برای تیمش شروعی قابل جبران است؛ تیمی که حالا هم حواسش جمع‌تر شده و هم فهمیده که اگر به اسم حریف توجه نکند عملکرد بهتری خواهد داشت، شبیه آنچه در نیمه دوم این بازی رقم خورد.


گلر سرشناس و اسم و رسم‌دار عنابی‌پوشان مشهدی در پایان بازی با استقبال دروازه‌بان الهلال روبرو شد که در هنگام خروج از زمین خودش را به رحمتی رساند و بابت عملکردش خسته نباشید گفت.

 

1477633

دیدگاه‌ها