کد خبر : 1668183 | 23 بهمن 1398 ساعت 23:43 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلودیو مارکیزیو:

دیبالا یکی از بهترین شماره ۱۰ های تاریخ یوونتوس است

کلودیو مارکیزیو، اسطوره باشگاه یوونتوس، تمجید ویژه‌ای از ستاره آرژانتین این تیم یعنی پائولو دیبالا انجام داد.

دیبالا یکی از بهترین شماره ۱۰ های تاریخ یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، در طول تاریخ بیانکونری ستاره هایی نظیر الساندرو دل پیرو، روبرتو باجو و میشل پلاتینی شماره ۱۰ افسانه ای یوونتوس را بر تن کرده اند. دیبالا حالا وارث این شماره ارزشمند است؛ این در حالی است که ستاره آرژانتینی در تابستان تا آستانه جدایی از یوونتوس و انتقال به یکی از دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد نیز پیش رفت.

 

شرایط دیبالا اما رفته رفته بهتر شد و او حالا زیر نظر مائوریتزیو ساری آمار ۱۱ گل و ۱۱ پاس گل را در تمام رقابت ها به ثبت رسانده است. در همین رابطه کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس به تمجید از این ستاره آرژانتینی پرداخته است. او در این باره گفت: " دیبالا جزو ۵ شماره ۱۰ برتر تاریخ باشگاه یوونتوس است. پیشرفت رودریگو بنتانکور من را تحت تاثیر قرار داد. همچنین بازگشت دیبالا نیز فوق العاده بود. او مانند گذشته نشان داده که واقعاً یک قهرمان است."

 

 

1472214

 

 

 

مارکیزیو در ادامه در مورد کریستیانو رونالدو نیز گفت: "البته که دوست داشتم با رونالدو هم بازی شوم. در تابستان بسیاری معتقد بودند که من نباید با توجه به ورود او از تیم جدا شوم اما انتخاب زندگی را نمی‌توان با چنین چیزهایی گره زد. کریستیانو سطح یووه را بالاتر برده است."

 

 

 

1475131.

دیدگاه‌ها