کد خبر : 1668232 | 24 بهمن 1398 ساعت 13:30 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

باغ‌آبادی: در دمای منفی 17 درجه تمرین کردیم

مربی تیم ماشین‌سازی می‌گوید تیم شاهین بوشهر در نیم‌فصل شوک خوبی با حضور چند بازیکن ایجاد کرده و فردا دیدار سختی برابر این تیم بوشهری دارند.

باغ‌آبادی: در دمای منفی 17 درجه تمرین کردیم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا باغ‌آبادی در کنفرانس خبری از قبل از بازی شاهین بوشهر و ماشین‌سازی یاد بازیکن مرحوم سال‌های گذشته فوتبال تبریز را گرامی داشت و از مردم بوشهر بابت همدردی‌ای که در آن زمان داشتند قدردانی کرد. باغ‌آبادی در ابتدای صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران گفت: "ما در گذشته یک بازیکن فوتبال و یک ورزکار نجیب و ارزنده به‌نام رضا حسن‌زاده  را در یک حادثه رانندگی در بوشهر از دست دادیم که یادش گرامی و روحش شاد؛ و اما موضوع مهم احساس همدردی و محبتی بود که مردم بوشهر با تشیع پیکر آن مرحوم داشتند که جا دارد از مردم بوشهر تشکر و قدردانی کنیم."

 

غلامرضا باغ‌آبادی مربی تیم ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: "ما از منطقه سردسیر آذربایجان می‌آییم. هفته سختی داشتیم که به دلیل بارندگی برف و نعمت خداوند، سختی‌های زیادی کشیدیم. از آن‌هایی که زمین را تمیز می‌کردند تا ما به‌خوبی تمرین کنیم، تشکر می‌کنم. در هوای منفی ۱۷ درجه هم تمرین کردیم و یک روز فقط در سالن تمرین کردیم."

 

وی افزود: "تمرینات خوبی نسبت به شرایط بازی و شرایط جوی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم. درباره تیم شاهین بوشهر هم باید بگویم آن‌ها در نقل و انتقالات شوکی به تیم وارد کردند که این شوک هم جواب داده و این تیم متحول شده است. بازیکنانی مانند اسماعیل شریفات، میثم دورقی، سجاد مشکل‌پور را گرفتند که با آن‌ها تجربه کار کردن دارم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام دهیم و ما برای لحظه لحظه این بازی برنامه داریم و امیدوارم فردا مسابقه‌ای برگزار شود که مردم بوشهر از بازی لذت ببرند."

 

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص این‌که در بازی قبلی نسبت به عملکرد داور معترض بوده، اما اعتراض او محترمانه بود، گفت: "از صمیم قلب خیلی ناراحت بودم. در آن بازی که باید چهار بر یک تمام می‌شد، دیدید چه اتفاقی افتاد. ما هم خودمان چیزی نگفتیم و به کارشناسان واگذار کردیم. بازی‌ای که باید چهار بر یک می‌شد، با نتیجه ۲ - ۲ تمام شد. دلم سوخت و واقعاً هیچ جمله‌ای نمی‌توانستم بگویم که گلایه‌ای کنم."

 

باغ‌آبادی درباره محرومان تیمش گفت: "شاهین ثاقبی را به دلیل چهار اخطاره بودن نداریم و محمد مسلمی‌پور هم مصدوم است. بقیه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و امیدوارم که مردم بوشهر از بازی فردا لذت ببرند."

دیدگاه‌ها