کد خبر : 1668247 | 24 بهمن 1398 ساعت 15:33 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

او روز بازی دشمن ماست!

سیلی بوکا به مارادونا؛ جشن تقدیر در کار نیست

باشگاه بوکاجونیورز قصد ندارد در آخرین هفته سوپرلیگ آرژانتین از اسطوره خود دیگو مارادونا در ورزشگاه بومبونرا تجلیل کند.

سیلی بوکا به مارادونا؛ جشن تقدیر در کار نیست

به گزارش "ورزش سه"، 5 هفته به پایان سوپرلیگ آرژانتین باقیمانده و بوکاجونیورز با سه امتیاز کمتر از ریورپلاته در رده دوم قرار دارد. بوکا در هفته پایانی باید در خانه به مصاف خیمناسیا برود. تیم تحت هدایت دیگو مارادونا که اسطوره فوتبال آرژانتین و بوکا محسوب می شود.

 

 

1474067

 

 

مارادونا که از اواط فصل مربیگری خیمناسیا را بر عهده گرفت، توانسته این تیم را از قعر جدول 24 تیمی سوپرلیگ به رده 19 برساند و بدون شک در هفته پایانی برای فرار از سقوط نیاز مبرم به کسب سه امتیاز برابر بوکا خواهد داشت.

مارادونا هرگز عشقش به بوکا را پنهان نکرده و بین هواداران این باشگاه نیز یک افسانه تکرارنشدنی محسوب می شود اما عجیب اینکه رئیس جدید بوکا امروز تایید کرد که هیچ مراسم تقدیری از مارادونا در روز بازی صورت نخواهد گرفت.

 

 

1477797

 

 

خورخه آمئال در این رابطه گفت:« مارادونا برای پیروزی بر ما به لابومبونرا خواهد آمد و روز بازی رقیب ما خواهد بود. قرار نیست جشنی برای او ترتیب داده شود. کسی منکر محبوبیت او در میان هواداران نیست. من البته ترجیح می دهم همیشه از دیگو مارادونای بازیکن یاد کنم که همه ما را غرق در غرور می کرد. البته از حالا نمی خواهم چیزی را تایید یا تکذیب کنم ولی...»

 

 

 

 

 

پیش از این باشگاه روساریو سنترال اعلام کرده بود که شنبه پیش رو از دیگو مارادونا تجلیل نخواهد کرد. دلیلش مشخص است چرا که مارادونا زمانی در مقطعی کوتاه برای نیوولز اولدبویز رقیب سنترال بازی کرده بود(فصل 94-1993) اما اینکه بوکاجونیورز نیز رویه سنترال را در پیش گرفته، در نوع خود اتفاقی عجیب و یک بمب خبری محسوب می شود.

 

 

 

 

دلیل این موضع آمئال در مورد مارادونا احتمالا به دو ماه پیش و انتخابات ریاست بوکا بر می گردد. جایی که مارادونا حامی رقیب آمئال و دو نایب رئیس او خوان رومن ریکلمه و پرگولینی بود.

مارادونا حتی در موضعی رسمی گفت که ریکلمه به درد حضور در تیم مدیریتی بوکا نمی خورد و اینکه زمانی فوتبالیست بزرگی بود، دلیل بر این نمی شود که به حوزه ریاست نیز وارد شود. او خورخه آمئال را نیز فردی فاقد شرایط لازم برای ریاست بوکا عنوان کرد.

مارادونا تقریبا در تمام ورزشگاه ها مورد استقبال باشگاه های میزبان قرار گرفته؛ چرا در آرژانتین محبوبیتی بی مثال دارد. روز بازی با بوکا نیز قطعا هواداران به شکل ویژه ای از وی تجلیل خواهند کرد ولی باشگاه برنامه ای برای این موضوع ندارد که در زمان خودش بازتاب گسترده ای خواهد داشت.

 

 

Diego siempre fue muy cercano a Angelici y jugó políticamente para el oficialismo.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها