کد خبر : 1668337 | 25 بهمن 1398 ساعت 09:25 | 205.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو و نجات یووه در لحظات پایانی

کریستیانو هرگز (از زلاتان) شکست نمی‌خورد! (عکس)

کریستیانو رونالدو در بازی دیشب موفق شد یک بار دیگر در جنگ تن به تن در درون زمین برابر زلاتان ابراهیموویچ به پیروزی برسد.

کریستیانو هرگز (از زلاتان) شکست نمی‌خورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال روز دنیا علاوه بر تقابل تیم‌های بزرگ، دوئل بازیکنان سرشناس و سوپر استار نیز از جذابیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. یکی از جذاب‌ترین جنگ‌های تن به تن را می‌توان تقابل کریس رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ دانست.

 

ستاره سوئدی که در حال حاضر در باشگاه میلان توپ می‌زند، بارها با کنایه در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرده بود و شاید یکی از جنجالی‌ترینِ آن‌ها مربوط به مصاحبه‌ای باشد که در آن گفته بود: "تنها یک رونالدوی واقعی و اصلی وجود دارد و آن هم رونالدوی برزیلی است."

 

 

1477884

 

 

با وجود این، کریستیانو رونالدو طی این سال‌ها کمتر به جنگ لفظی با زلاتان ابراهیموویچ تن داده و بیشتر سعی کرده است که پاسخ این فوق‌ستاره سوئدی را در زمین بدهد؛ درست مثل بازی دیشب!


حالا در اینجا به برخی از جذاب‌ترین دوئل های این دو بازیکن درون زمین فوتبال اشاره می‌کنیم.

 

۲۰۰۹: اینتر: صفر - منچستر‌یونایتد: صفر. منچستر‌یونایتد: دو - اینتر : صفر.


شاید بتوان دیدار دو تیم یونایتد و اینتر در سال ۲۰۰۹ را آغاز جنگ‌های بین رونالدو و ابراهیموویچ دانست. در دیدار رفت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند اما در بازی برگشت، یونایتد با دو گل در اولدترافورد به پیروزی رسید؛ بردی که کریستیانو در آن نقشی مهم داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1477898

 

۲۰۰۹: بارسلونا: یک - رئال مادرید: صفر


ابراهیموویچ در پایان فصل ۹-۲۰۰۸ اینتر را به مقصد بارسا ترک کرد. در همین حال کریستیانو رونالدو نیز بعد از چند سال درخشش در منچستر یونایتد این تیم را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. تقابل اول دو تیم در ال کلاسیکو با پیروزی ستاره سوئدی به پایان رسید و او موفق شد تک گل تیمش را با پاس عالی دنی آلوز وارد دروازه کهکشانی‌ها کند.

 

۲۰۱۰: رئال مادرید: دو - میلان: صفر. میلان: دو - رئال مادرید: دو


اگرچه دوران حضور زلاتان ابراهیموویچ در نوکمپ تنها یک فصل به طول انجامید، اما این دو بازیکن تنها یک سال بعد از تقابل قبلی، این بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. در بازی رفت رونالدو با یک ضربه آزاد فوق‌العاده یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند اما در دیدار برگشت اتفاق خاصی در سن سیرو رخ نداد.

 

۲۰۱۳: پرتغال: یک - سوئد: صفر. سوئد: دو - پرتغال: سه


به‌طور قطع جذاب‌ترین تقابل بین این دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ رقم خورد؛ جایی که دو تیم پرتغال و سوئد در مرحله پلی‌آف به مصاف یکدیگر رفتند. اگر چه در این بازی زلاتان نیز عملکرد خوبی به جای گذاشت، اما قطعاً در جنگ برابر کریستیانو رونالدو به شکل عجیبی شکست خورد چرا که فوق‌ستاره پرتغالی با به ثمر رساندن سه گل سند صعود تیمش به مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را امضا کرد.

 

1477904

 

۲۰۲۰: میلان: یک - یوونتوس: یک


در سال ۲۰۱۸ راه کریستیانو رونالدو و رئال مادرید از یکدیگر جدا شد و این بازیکن نهایتاً به یوونتوس پیوست. زلاتان ابراهیموویچ نیز بعد از حضور در لیگ حرفه‌ای آمریکا، نهایتاً در زمستان تصمیم گرفت به میلان بازگردد. صعود دو تیم میلان و یوونتوس به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا باعث شد که انتظار فوتبال‌دوستان خیلی زود به پایان برسد و آن‌ها بتوانند تقابل جذاب بین رونالدو و زلاتان را تماشا کنند. در بازی دیشب هم این کریستیانو رونالدو بود که برنده دوئل جذاب برابر زلاتان شد. در حالی که روسونری تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود، کریستیانو رونالدو با یک ضربه پنالتی تیمش را از شکست نجات داد و این بار نیز جدال درون زمین را از ستاره سوئدی برد.

 

 

1477886

 

1477885

دیدگاه‌ها