کد خبر : 1668409 | 25 بهمن 1398 ساعت 16:16 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت پی‌اس‌جی از حاشیه جدید نیمار

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن‌ژرمن، در حالی که دوران مصدومیت را می‌گذراند، با رفتن به دوسلدورف برای حضور در جلسه عکاسی برند Replay، باعث خشم مدیران باشگاه پاریسی شد.

عصبانیت پی‌اس‌جی از حاشیه جدید نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که در تابستان ۲۰۱۷ با انتقالی جنجالی به مبلغ افسانه‌ای ۲۲۰ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن‌ژرمن پیوست، در این مدت بارها به دلیل مصدومیت در بازی‌های تیمش غایب بود، به‌تازگی در دیدار مقابل مون‌پلیه آسیب دید و حضورش در دیدار حساس پی‌اس‌جی مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

اما در شرایطی که پاریسی‌ها با نگرانی شرایط او را دنبال می‌کنند، این ستاره برزیلی برای حضور در یک برنامه مُد که کمپانی Peek and Cloppenburg آن را ترتیب داده بود، به دوسلدورف آلمان رفت.

 

 

1477986

 

این حرکت نیمار به‌شدت مدیران پی‌اس‌جی را ناراحت کرده است. آن‌ها معتقدند نیمار به‌جای تمرکز بر روند بهبودش، ترجیح داد به آلمان برود و این به معنای بی‌توجهی او به شرایط تیمش است.

پاریسی‌ها در حالی فردا در غیاب نیمار مقابل آمیان قرار می‌گیرند که بدون او موفق شدند در خانه دیژون به برتری ۱-۶ برسند.

آنها در لیگ ۱ با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند، اما مقابل بروسیا دورتموند که این روزها شرایط خوبی دارد، کار راحتی نخواهند داشت. توماس توخل، سرمربی پی‌اس‌جی هم به‌تازگی اعلام کرد تضمینی برای حضور نیمار در آن دیدار وجود ندارد.

دیدگاه‌ها