کد خبر : 1667920 | 22 بهمن 1398 ساعت 17:01 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیس سابق بارسا:

نیمار با گریه می گفت من را به بارسا برگردانید

جوردی مستره نایب رئیس سابق بارسلونا فاش ساخت که نیمار چند ماه پس از پیوستن به پی اس جی التماس می کرد که او را بازگردانند.

نیمار با گریه می گفت من را به بارسا برگردانید

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2017 بزرگترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال رقم خورد. نیمار از بارسا با رقمی معادل 222 میلیون یورو راهی پی اس جی شد تا از زیر سایه مسی خارج شده و بتواند فاتح توپ طلا شود. رسانه های بارسلونا کمی بعد ادعا کرد که ستاره برزیلی پشیمان شده و قصد بازگشت دارد.

بارسلونا تابستان گذشته تلاش زیادی برای بازگرداندن نیمار داشت ولی به نتیجه ای نرسید و همه چیز به تابستان پیش رو موکول شد.

 

 

1477454

 

 

جوردی مستره نایب رئیس سابق بارسا در مورد بازگشت نیمار گفت:« از لحاظ احساسی و به خاطر شکل جدایی او موافق بازگرداندن نیمار نیستم ولی از حیث ورزشی، بازگشت او را مفید می دانم. برای این مهم، نیمار باید از هواداران بارسا رسما عذرخواهی کند، شکایت خودش از باشگاه را پس بگیرد و سبک زندگی اش را نیز تغییر دهد.

هیچکس تصور نمی کرد نیمار از بارسا جدا شود چرا که او اصلا در این مورد حرفی نزده بود. ما هیچ اطلاعی از تصمیم نیمار نداشتیم و همه غافلگیر شدند. نیمار البته خیلی زود پشیمان شد و با گریه التماس می کرد او را بازگردانیم.»

 

 

1475917

 

 

تنش بین مسی و آبیدال:« هر دو اشتباه کردند و معتقدم خودشان نیز این نکته را می دانند. هم حرف های آبیدال و هم واکنش مسی به بارسلونا ضربه زد.»

 

کیکه ستین:« ما قبلا هم به وی علاقه داشتیم به خصوص پس از اینکه بتیس ما را در نوکمپ 3-4 شکست داد. بتیس با سبک بازی خودمان موفق به پیروزی شد و پس از بازی به ستین گفتیم که چنین شکستی را باور نداشتیم. ستین مربی خوبی است ولی مربی تیم هایی چون لوگو، لاس پالماس و بتیس بودن متفاوت با بارسلونا است.»

 

 

1476645

 

 

دیدگاه‌ها