کد خبر : 1668415 | 25 بهمن 1398 ساعت 16:54 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: اگر به رئال می‌رفتم، دیگر پیشرفت نمی‌کردم

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، اعلام کرد به دلیل اینکه هنوز خودش را یکی از بهترین مربیان دنیا نمی داند، پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد.

ناگلزمان: اگر به رئال می‌رفتم، دیگر پیشرفت نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان که در 28 سالگی هدایت هوفنهایم را برعهده گرفت و این تیم را به رقابت های اروپایی رساند، در این فصل با لایپزیش هم نتایج بسیار خوبی گرفته و گفته می شود حتی رئالی ها به دنبال به خدمت گرفتن او بودند. این در حالی است که او با 32 سال سن، از ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریس رونالدو جوان تر است. او خود اعتقاد دارد که هنوز کم تجربه است و باید برای رفتن به باشگاه های بزرگتر، صبر کند.

او به ایندیپندنت گفت:" طبیعی است وقتی باشگاهی مانند رئال مادرید با شما تماس می گیرد، به آن فکر کنید.

ابتدا شگفت زده شدم. آن را سبک و سنگین کردم و از اینکه بخواهم به آنجا بروم، احساس راحتی نداشتم. می خواهم پیشرفت کنم. اگر به رئال مادرید بروید، فرصت پیشرفت به عنوان مربی را ندارید. این فرصت را ندارید که به عنوان مربی بهتر شوید؛ برای رفتن به آنجا باید بهترین باشید. من در حال حاضر بهترین نیستم اما تایید می کنم که می خواهم در آینده یکی از بهترین ها باشم.

 

1477994

 

اگر به رئال یا بارسا بروید، هواداران، رسانه ها و تصمیم گیران به شما اجازه بهتر شدن را نمی دهند. آنها تنها می خواهند در هر دیدار پیروز شوند، جام ببرند و فاتح چمپیونزلیگ شوند. اگر نبرید، نمی توانید بگویید " اما من هنوز جوان هستم و دارم پیشرفت می کنم."

در فوتبال برنامه ریزی برای یک دوران حرفه ای آسان نیست زیرا خیلی غیرقابل پیش بینی است اما باید تلاش کرد. مهمترین مسئله برداشتن قدم درست است، نه بزرگترین قدم. برعهده گرفتن هدایت رئال مادرید احتمالا بزرگترین قدمی است که می توانید بردارید بنابراین من فکر کردم "31 ساله هستم، اگر به رئال بروم، بعد از آن به کجا باید بروم؟"

مسئله دیگر اینکه زبان برای من خیلی مهم است. من ارتباط برقرار کردن را دوست دارم. من خیلی احساساتم را به شاگردانم ابراز می کنم. هنوز نمی توانم اسپانیایی صحبت کنم. تنها می توانم بگویم "hola, que tal" (سلام، حالت چطور است؟) بنابراین این یک قدم بزرگ بود، نه یک قدم درست."

دیدگاه‌ها