کد خبر : 1668443 | 25 بهمن 1398 ساعت 18:35 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

به تیمم افتخار می کنم

جلالی: بازیکنان گل گهر فقط برد می‌خواستند

گل گهر در یک بازی حساس توانست سه امتیاز با ارزش را از آبادان و بازی برابر صنعت نفت به دست بیاورد.

جلالی: بازیکنان گل گهر فقط برد می‌خواستند

به گزارش" ورزش سه"، مجید جلالی و شاگردانش بازهم در دقایق آخر بازی شان با حریف به تساوی انجامید اما این بار یونس شاکری در وقت های اضافه مسابقه گلزنی کرد تا گل گهر به سه امتیاز مهم در هفته های حساس لیگ برتر دست پیدا کند. مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر بعد از این بازی گفت:" از این پس من صاحب بازیکنانی هستم که وقتی به آبادان می آیند و با صنعت نفت بازی می کنند به مساوی هم راضی نیستند."


او افزود:" این چیزی است که به آن احتیاج داشتیم. به بازیکنانی که دارم افتخار می کنم."


سرمربی گل گهر بعد از کسب این برد مهم گفت:" بازیکنان ما برابر صنعت نفت با تمام وجودشان بازی کردند و همه شاهد بودند که چقدر تلاش کردند تا طبق اصول تیمی بازی کنند. " او همچنین گفت:" بازیکنان گل گهر در این بازی فقط برد می خواستند چرا که هفته ها بود تیممان خوب بازی می کرد و حقمان بود که به این سه امتیاز برسیم. به تمامی نفرات تیم خسته نباشید می گویم."


جلالی در پاسخ به این سوال که چرا در سه بازی گذشته ابتدا گل زده اما در دقایق آخر گل خورده و بازی مساوی شده است گفت:" بازیکنان خط دفاعی ما عالی کار کردند. وقتی توپ ناگهانی به دست بازیکن ما می خورد نباید از خط دفاع ایراد گرفت. دفاع ما به بهترین شکل ممکن کار کرد و فقط در یک صحنه اشتباه داشت که بازیکن صنعت نفت با فراهانی تک به تک شد که او توپ را به خوبی مهار کرد."

 


او در انتها در این باره که آیا صنعت نفت نسبت به نیم فصل اول ضعیف‌تر شده، گفت: " فکر می‌کنم مشکل این تیم فقط اعتماد به نفس است."

 

دیدگاه‌ها