کد خبر : 1668494 | 26 بهمن 1398 ساعت 00:57 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل دورتموند مقابل فرانکفورت (عکس)

دورتموند در اولین دیدار هفته بیست و دوم بوندس لیگا با نتیجه 4-0 فرانکفورت را شکست داد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره که در دیدار قبلی برابر لورکوزن 4-3 شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل فرانکفورت چندان به دردسر نیفتادند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

در دقیقه 33 بود که دورتموند به گل اول بازی رسید. روی یک ارسال از سمت چپ، توپ بعد از یک رفت و برگشت در سمت مقابل به اشرف حکیمی رسید و پاس او به پشت محوطه جریمه را لوکاژ پیشچک با شوتی دیدنی تبدیل به گل اول بازی کرد.

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، دورتموند اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک ضدحمله سریع بود که اکسل ویتسل در سمت چپ جیدون سانچو را راهی دروازه کرد و این ستاره جوان انگلیسی هم با فریب مدافع حریف، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

تنها 5 دقیقه بعد زردها به گل سوم رسیدند. این بار هم اشرف حکیمی در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عرض او را ارلینگ هالند با یک بغل پای مطمئن تبدیل به گل سوم کرد.

اما این هم پایان کار نبود و تلاش زردها برای زدن گل چهارم سرانجام در دقیقه 74 نتیجه داد. روی نفوذ خوب اشرف حکیمی از سمت راست، توپ با تعلل و دفع ناقص مدافعان فرانکفورت به رافائل گریرو رسید و او هم با شوت تماشایی، حساب کار را 4-0 کرد و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

با این پیروزی دورتموند 42 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیش، در رتبه دوم قرار گرفت. بایرن مونیخ با 43 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است.

 

1478048

 

1478047

 

1478049

دیدگاه‌ها